Dead On Arrival ~ G.B.H. ~

subota, 15.04.2006.

spirit soldier ~ Agathodaimon ~

Jiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiihhhhhhhaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!smokin
jutro.
aj em veri hepi, end ju nou vaj?
ZATO KAJ SAM SI OD KOLEGICE MAJE
SKINULA JEDNO 5 ALBUMI gothic metal,i to...
ou jea....
ve sam srećna...party
brat me malo bledo gledal, bilo mu čudno kud
sam spukla al valjda si premislil...
no uglavnom..
upoznala sam se i z njezinim dečkom.
dadijom.
i željko je bijo tam,i zvonko i neznam ko sve još.
bijo sam eriku na rođendanu.
kupile smo mu nekvu trenirku plavu, kapu, kul
fensi čarape i ja sam mu kupila teletabisa kojega
si more lepiti po prozorima i ona tuli dok ga stisneš..
i dobil je od mame i tate auta onoga kaj se more
pelati...uhh..
smo si ja i maja mislile kupimo si one auteke
'za velike' pre slukiću.
hehe...rofl
no, nažderala se jesam.
zajebavala se jesam.
spila si jesam.
i onda sam im baš išla pokazati malo webove
i to od naših školskih bisera...bang
malo smo se cepali...malo bole...
i baš smo komentirali kak čovek more biti glup
kaj se ide preseravati z nečim kaj kakti posluša
a još nezna niti kak se piše.
primjer jena pametnjakovićka koja napiše
apocaliptica i metalica...
eeh..
i spominali smo se još za te nove granđere koji
briju spiku da su granđeri ak poslušaju nirvanu i
ak imaju njihovu majcu.
takvi ljudi su iskomercijalizirali nirvanu.mad
v ovome dijelu posta nije navedeno niti jedno ime
tak da ak se ko prepozna ili si je sličan tome
nema kaj srati. njegov problem.
ja sam ne mislila izravno na nekoga.
i tak....bila je i blanka pre meni.....yes
gledale smo the devils rejects al je blanka po
običaju več na početku filma zaspala...rolleyes
meni se posle ne dalo več gledati.
a jučer navečer dok sam došla sam dela skidat
te albume i išla gledat the manson family.
uh.rofl
malo su se na čudan način zabavljali al dobro. :)
a dej, mutavi uskrs...ne volim blagdane.
blje.
nebudem nesla ono na posvećaje.
boli me.burninmad
i tak.
ve pem malo još po blogovima komentirat i onda
idem malo sobu spospremim.
i je, još smo se spominali o tim biserima nepismenjacima
koji se žale na život a imaju sve kaj im je potrebno i
onda još napišu
my life suck ili my life is suck.rofl
mater ti glupoga...
jaj.
eh idem no...
aj bok



EDIT: AKO KO OČE DIZAJN NEKVI NEK MI JAVI NA BLOG ILI NA make1believe@yahoo.com..imam višak inspiracije i vremena..pa...ak ko oče...

- 11:59 - Komentari (27) - Isprintaj - #