< kolovoz, 2009 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Siječanj 2011 (1)
Prosinac 2010 (4)
Kolovoz 2009 (1)
Lipanj 2009 (1)
Svibanj 2009 (4)
Travanj 2009 (2)
Ožujak 2009 (1)

Da/Ne



Design by: No Brain
Pic by: DeviantArtist

There's a hole in the world
like a great black pit
and it's filled with people
who are filled with shit!

Photobucket

People are strange
when you're a stranger,
Faces look ugly when
you're alone.
Women seem wicked
when you're unwanted,
Streets are uneven
when you're down.




Moulin Rouge

red lipstick.white untherclothes.black corset.high heels.dirty couple.dirty dance.passion.blood. DEVIL and JEALOUSY

želim živjeti u mjuziklu. moluin rouge ili chicago. zašto život nije takav? da oni koji žele pjevati pjevaju a oni koji žele plesati neka plešu. ali ne u ovom stoljeću. 19. stoljeće je prerano za ikakve mjuzikle. 21. stoljeće je pre modreno. sa svim onim kretenskim mjuziklima kao high school musical.
20. stoljeće je savršeno. svaki njegov djelić. briljantin, kosa, meni popins, lak za kosu i ona dva koja sam već spomenula. nije važno kada su napravljeni nego vrijeme u kojem se odvijaju. savršeno retro vrijeme. cerek

kutijica s gumbima, babuška, stari poni bicikl, slike i crteži, bomboni u šarenim omotima. s druge strane je uvijek lijepše i lakše. uvijek je tuđa trava zelenija.

to mi ide na kurac. zašto bi pisala velike posteve s pono nasranih gluposti i radila mudrosti. jednom jesam ali nikad ne pišem metre teksta. imam nekoliko razloga.
1. ni ovo što pišem osobe koje očekujem da to pročitaju to ne naprave. za to mi treba jebeno dugo vremena da na kraju nitko ne pročita. da sam to htjela pisala bi dnevnik a ne blog.
2. a ako pročitaju, htjela bi čuti njihovo mišljenje koje se ne sastoji od objašnjenja da im se sad ne da komentirati.
3. nisam toga kova. nije moj stil

sve se više sužava krug osoba kojima vjerujem. svi su ostali tu samo zbog predstave i pljeska, ruža i klanjanja publici. oni koji su mi važni znaju da njima vjerujem. nevolim one koji su tu zbog showa. ne skrivajte se. neću vas pojesti. samo da vam publika vidi lice i da pokažete meni i njima kakvi ste. ljudi s dva lica. sada dođite i poklonite se. da ljudi znaju tko ste i što ste. lice prek lica. skinite maske.

Photobucket


05.08.2009. u 15:06

| .Komentari (4) | Da/Ne | Printaj | # |