Lična Karta:
JA: Vedran Frkat
Poznatiji kao: Frćo, Tomislav, Tommy The Cat, Frkate (u žargonu)
Bavim se: sviranjem gitare u Crnoj Rupi
i igranjem za NK Libertas
Ostalo sta vas zanima pitajte

blog layouts

blog layouts

be yourself is all that you can do

02.03.2007., petak

-------novosti i bezvezarije-------

ej dragi moji
kak ste mi
evo ja ko začudo u kurcu
hm...al fora je sto neznam zast i zbog cega
ustvari jednostavno nezelim bit u kurcu al et jesam (ma smijem i ja jednom)
sta ima novog
pa sto ima ima a sto nea kupit cmo ili jos bolje ukrast
ovak:
slušo sam novi Machine Head i jebeno je iako je to nest drugo sto su prije radili
ond Crna Rupa je stavila 2 stvari na blog ODITE I VIDITE a snima se ostalo punom parom
slušajte porotu na radiju ak vam fata u nedjelju
U sedmom mjesecu povodom turneje Familie Values u zgb dolaze
----KORN----LAMB OF GOD----Evanescence----I JOS NEKI MANJI BENDOVI-----

I TAK MORAM NEŠT PRIZNAT ZNATE BLOG ----POKUŠAVAM MISLIT DAKLE PREŽIVLJAVAM-----
AK NEZNATE ADRESA JE givemereason.blog.hr
TAJ MISTERY GUY SAM JA
AL VIDIM DA NE ČITATE PA ET
JEBIGA

inače kod mene ništa posebno
vidimo se
c ya
VOOOOOOOOOOOLIM VASSSSSSSSSSSSSSSSSSS

- 20:13 - Komentari (8) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Svibanj 2007 (1)
Travanj 2007 (1)
Ožujak 2007 (3)
Veljača 2007 (3)
Siječanj 2007 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

HASTA LA VICTORIA SIEMPRE
image hosting file

image hosting file