body x here in the darkness i know myself x - Blog.hr body

nedjelja, 18.05.2008.

obozavala sam ovakve dane..nakon dugog razbudivanja i zakljucivanja da je vani padala kisa,,i da je proljetni dan hladniji nego jucerasnji (ali opet ne prehladan ;)..s velikom mukom prosetala sam psa..setajuci sam se sjetila ovog bloga i kako bi mogla napisat bar nesto tek tolko da stoji,nemora nitko procitat samo da pise nesto tek tolko za mene...
obozavala sam citanje okeja umjesto ucenja..razmisljanje o svemu bi me smirivalo,,uvijek bi dosla do nekog novog zakljucka koji bi samo meni bio jasan..slusala bi neke pjesme i sarala po papiricima,,i meni bi to imalo smisla..i sad dok se pokusavam sjetit dal sam jos nesto imala za napisat,,shvacam da vise nista nije isto !!

upravo sam dosla izvana,,sterala me kisa...u svijetu blogova nisam bila ufff dugoo...-.-

dunja je ocito jedina prizeljkivala postic,,ma oke oke svi ste ga zeljno iscekivali i svaki dan dolazili i sa razocaranjem odlazili jer nije niceg novog bilo...NE al oke ;)

nisam imala vremena,,a i onda kad bi ga nasla nije mi se dalo (lijenost-.- pih..)
konacno je doslo ono prekrasno vrijeme,i naravno sad visim vani kad kod stignem (bolje receno uvijek ;)
ako sam na kompu onda sam na msu,i pogledam kaj ima novo na fejsu.. -.-
blizi se kraj ovoj sugavoj skolskoj godini..i uskoro je gotovo,nema vise stare skole,ljudi...

stvarno nznzm kaj da jos napisem,,samo znajte da sam se vratila :))

voji vas sve i ljubi ana <333
cmokaa=)

20:33 - Komentiraj ( 14 ) Print - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.



< svibanj, 2008 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (1)
Travanj 2008 (2)
Ožujak 2008 (4)
Veljača 2008 (2)
Prosinac 2007 (2)
Studeni 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

pusekica (:

NESTO O MALOM SERONJI ZVANOM ANA :)
svijet sam ugledala onog dana kad me mama rodila a to je bilo..uf..daaavno..prije nekih 14 god,tocnije 11.1.1994. u zagrebu,gdje zivim i danas u najboljem kvartu na svijetu srednjaci:).nazvali su me anamarija,ali danas me zovu ana :)..najstarije sam i najrazmazenije dijete u toj hmmm vecoj obitelji :)
upisali su me u moju najdrazu skolu,gdje sam upoznala veoma drage i ljubazne ljude koje danas s ponosom nazivam svojim prijateljima :)od njih najbolja frendica perkov *cmok*:)..veliki sam pesimist i uvijek imam neki osjecaj da ce se nes lose dogodit,uz to sam i tvrdoglava ko nista i nemre mi se nista,jaaako sam vesela i volim se zekat u drustvu svojih frendova,otvorena sam :),i brbljava (s ponosom mogu rec da smo ja i perkov dobile titulu najbrbljavijih cura na skoli za vrijeme sata :),jednostavno volim pricat :),znaci-komunikativna :),ponekad zamisljena i u nekom svom svijetu :)
volim:..uf..puno toga..svoje frendove :),obitelj,cokoladu :),zivotinje (svog peseka *cmok*),muziku (sastavni dio mog zivota,bez nje nista),klosarit po kvartu,svoj ipod,sladoled,nogomet,ponekad zivcirat sestru,kit kat white i peanut *mljaaac*,svoje stvari (sve koje imam),sarat po biljeznicama, jestiii :),spavat,plesat,pjevat,citat knjige (al one zanimljive),gledat kako pada kisa,...ima puuno toga jos :)
nevolim:poriluk,bljuzgu,kad moram napravit nesto sto nezelim,ucit,neke ljude (u njih spada trenerica tae boa),izlazit po kisi,kad mi se neko preserava do bola,kad me zovu anamarija,kad nemrem nesto nac i onda sizim,kad je ujutro skola,...i tako to
moje zelje su:jednog lijepog dana upisat se na trbusni ples :),hmmm..zavrsit osnovnu skolu bez daljnih problema s konacnim uspjehom,zivjet sretno i ispunjeno do kraja zivota..hahahahaaa



Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Linkichi:) :
maj frends:
Perkov moja:)
Perkov i Ja(nas zajednicki blogec)
Gruby
Dunjica
Dora
Mirta
Bor
all star girl*
Čopa

Image Hosted by ImageShack.us


*i'm type of girl who will burst out of laughing in dead silence because somethin that happened yesterday* ^^.
recenica me savrseno opisuje (:

KJUT LITL WRLD ^^. (:

*never wipe tears,
if you still want to cry.

*duboko vjeruj u ono što želiš
i zapamti da izgubljeno je samo ono
čega smo se odrekli.
u životu poželi samo jedno:
da ne voliš izgubljeno i da ne izgubiš
voljeno.!
Image Hosted by ImageShack.us


*smrt je točka na kraju rečenice.
nije važno je li bila bila duga,
nego jeli imala smisla.

CREDITS

base code: sugarmeemee