body x here in the darkness i know myself x body

petak, 28.12.2007.

hey there delilah,i know times are getting hard,but just believe me girl someday i'll pay the bills with this guitar,we'll have it good..

we'll have the life we knew it would,my word is good...
ovu pjesmu pjevam stalno,otkad sam je cula,predobra je :)
da evo me opet..nisam se dugo javljala.proso je bozic,nas bozicni sajam i bozicna priredba u skoli (mi u zboru,joooj koji lomovi perko mi je solo pjevala)..dobila sam ok stvari.jos malo pa ce nova to me jedino nekako veseli.vani je grozno hladno.nikud mi se neda ic zbog toga sto se smrznem kaj god da obukla.
neki dan perkov i ja bile u evnju molu :).nakupovale se.najbolji soping nakon dugo vremena :).trebale smo kupit neku majcu za novu al nis od toga mi si kupile veste,hlace... :)
vec tjedan dana praznika iza nas.ne prolazi bas brzo,sto je dobro.
stalno mi je dosadno i visim po msnu...
jedva cekam novu kod grubija,bit ce nam prejebeno...
promijenila sam dizajn,nekak mi se neda vise to sve po blogovima al sad mi doslo da nekaj napisem..
promijenila sam dizajn i stavila neke slikice,bit ceih jos al mi se neda prckat po image shacku.
otkrila sam mnogo (mnogo hahahaa...joj sad me ta rijec podsjetila na more,kad smo se zajwbavali..hahaha) prekrasnih pjesama koje se stalno vrte ne ipodu.perkov je dobla onaj mali slatki shuffle,krme malo ima plavi!!!!
ma salim se perkov..pusa.
e fakat neznam kaj da pisem,brbljam bezveze.
bla bla bla...
ne zelim da pocne skola ponovno,neda mi se ucit.na praznicima se osjecam slobodno..stalno mogu van,nema ucenja.
kod mene u zivotu ima puno novih stvari..makar ne bi sad o tome.
neda mi se vis egluposti pisat pa cu polako zavrsavat ovaj post koji je predebiliziran.
idem sad na msn malo da vidim koga ima.
aje papa,ljubim vas sve

ana

19:18 - Komentiraj ( 20 ) Print - #

četvrtak, 06.12.2007.

and she tried hardest she could just to forget him

evo i mene, konacno..dugo vam nisam nis napisala..
danas je svti nikola kao sto znate i franetov je rodendan :) i sve nas lijepo sutra casti u strossu :)..nas par cura smo se dogovorile vec sutra za grad i to kaj bumo mu kupile i to *hehe*..
danas u skoli nis posebno, sad kaj opet perkov i ja srale da nemremo trenirat tjelesni *evil smile*...danas u skoli me tako mali breza raspizdio,maho je nekaj s krafnom cokoladno kaj smo imali za uzinu,i sve ode na njega i ja onak aj fala bogu nije po meni i on mi onak pokaze na rukav,imala sam kaj vidjet onak pol rukava u cokoladi, e popizdila sam!!!al dobio je svoje *hihi*,a majcu bu mama sredila...
kada sam dosla doma skoro sam crkla od šokova....saznam onak da mi se od frenda starci rastaju,a ljudi su fakat predobri,i nikad za njih ne bi rekla...niko je valjda u komi,zao mi ga je..znam kak mu je..
bas sam malo razmisljala kako je to kada ti se roditelji odluce rastat i to bas kada je dijete u najgorem razdoblju sazrijevanja..moji roditelji su se rastali ali sam ja prakticki bila beba,tak da nis nisam kuzila,al sad bi mi ti bilo fkt pretesko.tesko je i ako ne ostanes s oba roditelja u dobrim odnosima,znam puno ljudi koi ne zele vidati mamu i tatu..uzasno je to kada ti se srusi nesto sto si gradio godinama,brinuo se za to...ko da ti netko srusi cijeli zivot..

Image Hosted by ImageShack.us


ima jos jedan dogadaj,al nezelim o tome...sam nisam to ocekivala..al..ma nema veze..
idem sad nezanm sta da vise napisem...
pusa svima...
frane sretan rockas jos jednom :)

ana

15:13 - Komentiraj ( 6 ) Print - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.



< prosinac, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (1)
Travanj 2008 (2)
Ožujak 2008 (4)
Veljača 2008 (2)
Prosinac 2007 (2)
Studeni 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

pusekica (:

NESTO O MALOM SERONJI ZVANOM ANA :)
svijet sam ugledala onog dana kad me mama rodila a to je bilo..uf..daaavno..prije nekih 14 god,tocnije 11.1.1994. u zagrebu,gdje zivim i danas u najboljem kvartu na svijetu srednjaci:).nazvali su me anamarija,ali danas me zovu ana :)..najstarije sam i najrazmazenije dijete u toj hmmm vecoj obitelji :)
upisali su me u moju najdrazu skolu,gdje sam upoznala veoma drage i ljubazne ljude koje danas s ponosom nazivam svojim prijateljima :)od njih najbolja frendica perkov *cmok*:)..veliki sam pesimist i uvijek imam neki osjecaj da ce se nes lose dogodit,uz to sam i tvrdoglava ko nista i nemre mi se nista,jaaako sam vesela i volim se zekat u drustvu svojih frendova,otvorena sam :),i brbljava (s ponosom mogu rec da smo ja i perkov dobile titulu najbrbljavijih cura na skoli za vrijeme sata :),jednostavno volim pricat :),znaci-komunikativna :),ponekad zamisljena i u nekom svom svijetu :)
volim:..uf..puno toga..svoje frendove :),obitelj,cokoladu :),zivotinje (svog peseka *cmok*),muziku (sastavni dio mog zivota,bez nje nista),klosarit po kvartu,svoj ipod,sladoled,nogomet,ponekad zivcirat sestru,kit kat white i peanut *mljaaac*,svoje stvari (sve koje imam),sarat po biljeznicama, jestiii :),spavat,plesat,pjevat,citat knjige (al one zanimljive),gledat kako pada kisa,...ima puuno toga jos :)
nevolim:poriluk,bljuzgu,kad moram napravit nesto sto nezelim,ucit,neke ljude (u njih spada trenerica tae boa),izlazit po kisi,kad mi se neko preserava do bola,kad me zovu anamarija,kad nemrem nesto nac i onda sizim,kad je ujutro skola,...i tako to
moje zelje su:jednog lijepog dana upisat se na trbusni ples :),hmmm..zavrsit osnovnu skolu bez daljnih problema s konacnim uspjehom,zivjet sretno i ispunjeno do kraja zivota..hahahahaaa



Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Linkichi:) :
maj frends:
Perkov moja:)
Perkov i Ja(nas zajednicki blogec)
Gruby
Dunjica
Dora
Mirta
Bor
all star girl*
Čopa

Image Hosted by ImageShack.us


*i'm type of girl who will burst out of laughing in dead silence because somethin that happened yesterday* ^^.
recenica me savrseno opisuje (:

KJUT LITL WRLD ^^. (:

*never wipe tears,
if you still want to cry.

*duboko vjeruj u ono što želiš
i zapamti da izgubljeno je samo ono
čega smo se odrekli.
u životu poželi samo jedno:
da ne voliš izgubljeno i da ne izgubiš
voljeno.!
Image Hosted by ImageShack.us


*smrt je točka na kraju rečenice.
nije važno je li bila bila duga,
nego jeli imala smisla.

CREDITS

base code: sugarmeemee