Ne ću neću! https://blog.dnevnik.hr/frasorosso

subota, 03.03.2007.

Je l' nas netko tražio? :)

Nije ovo bila dugo smišljana odluka...u trenu nam je puklo i eto nas. Navedena množina odnosi se na mene i moga priku smijeh Blog ćemo pisati naizmjence, bez dogovora i cenzuriranih recenzija....
Iako smo skroz različiti, s druge smo strane jako slični... Ja sam jezičar, on nije, on je, između ostalog, oblikovatelj internetskih stranica (kako bi to naši rekli: web designer, u boljem slučaju web dizajner ), ja nisam..., ali te su dvije kombinacije idealne u ovom slučaju - stvaranju bloga koji će svjesno ili nesvjesno progovarati o jezičnim problemima u hrvatskom jeziku. Naravno, naći će se tu i pokoja razmišljanja o koječemu..., tako da vas ništa ne će moći iznenaditi. Kako živimo na suprotnim stranama Lijepe naše, na blogu će se moći čitati čakavsko-štokavska jezična pitanja, hvale i sramote...

Nakon što san pročita uvodnu rič mog dragog prike, nakratko sam osta bez misli ali snać ću se ja mah

Budući da je moj prika (u daljnjem tekstu B) već napisa tko je što u ovoj priči, dajem malen naglasak na to što nas ljubav prema našem jeziku nevjerojatno veže, štoviše, moram priznat da je to uvelike učvrstilo naše prijateljstvo bez obzira što nas sam jezik i nije spojia. Naravno, pročitat ćete vi puno toga o nama, proćitat ćete na što mi bacamo lovu, a na poslijetku i tko nas sve u životu trpi smijeh

H & B

03.03.2007. u 00:37 • 0 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

  ožujak, 2007  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Ožujak 2007 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Opis bloga

Hrvatski se jezik voli znanjem!

O pravopisnim i gramatičkim pogrješkama u najdražem nam jeziku.

Statistika posjeta


posjetitelja od 3. ožujka 2007.

Poveznice

Blog.hr
HAZU
Hrvatsko slovo
Matica hrvatska