< ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off Design By:Anna








Click here to get Music Codes, Music Lyrics and Music Downloads for free!


Glasaj za moj blog na www.croblogeri.com
Ovdje se glasa za moj blogać- kužite???????????????????

free web counter

free web counter

OVO SU MOJI PRIJATELJI.
SmileyCentral.com
Ovo je Hrvoje.
SmileyCentral.com
Ovo je Lovro.
SmileyCentral.com
Ovo je Matea Š.
SmileyCentral.com
Ovo je Matea K. koja voli svog psa.
SmileyCentral.com
Ovo je Laura Ana.
SmileyCentral.com
Ovo je Ana koja se vratila iz kupovine.
SmileyCentral.com
A ovo sam, naravno, JA!!!!!
Gdje najradije volite biti?
Na nastavi.
Na moru.
Kod bake.
Nigdje.
U kupovini.
U stranim zemljama.
Za kompom.
Doma.
U gradu.
Svugdje.
Ostalo.
pollcode.com free polls


četvrtak, 01.03.2007.

(Ne)pisanje povijesti

Ipak nismo pisali povijest.Profa je samo pitala.Neću puno pisati jer moram napisati puno zadaće iz matiše.Bok!!mahmahmahmahmahmah



| Stavi mi osmjeh na lice (10) | Hoćeš isprintati? | :) |

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.