< veljača, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off Design By:Anna








Click here to get Music Codes, Music Lyrics and Music Downloads for free!


Glasaj za moj blog na www.croblogeri.com
Ovdje se glasa za moj blogać- kužite???????????????????

free web counter

free web counter

OVO SU MOJI PRIJATELJI.
SmileyCentral.com
Ovo je Hrvoje.
SmileyCentral.com
Ovo je Lovro.
SmileyCentral.com
Ovo je Matea Š.
SmileyCentral.com
Ovo je Matea K. koja voli svog psa.
SmileyCentral.com
Ovo je Laura Ana.
SmileyCentral.com
Ovo je Ana koja se vratila iz kupovine.
SmileyCentral.com
A ovo sam, naravno, JA!!!!!
Gdje najradije volite biti?
Na nastavi.
Na moru.
Kod bake.
Nigdje.
U kupovini.
U stranim zemljama.
Za kompom.
Doma.
U gradu.
Svugdje.
Ostalo.
pollcode.com free polls


srijeda, 28.02.2007.

D.s.g.p.n.

To znači da ću imati "dodatni sat geografije poslije nastave".Sutra ću ostati poslije nastave sa profom, kako bi ona vidjela koje sam zadatke riješio, a koje nisam.Pošto je natjecanje 15.3. ...Hvala Bože što sutra imam 5 sati, a ne 6 ili 7, pa dodatnu!!!Sutra pišemo povijest!!Rezultate hrvatskog i povijesti javit' ću vam u ponedjeljak.Što se tiče dodatnog sata, nisam ni tužan ni sretan.Jedva čekam da dođe taj dan, pa da se riješim toga.Ako dobro napišem - super, ali ako ne napišem jako dobro - hvala Bogu što je završilo.Već je kasno i idem spavati.Danas me sve cure gnjave i dosađuju.Čitam romane:Zeleni Tigar (pročitao) i Petlja (čitam) Pavla Pavličića.Radnja se odvija jako sporo u obje knjige. Da sam ja napisao tu knjigu, ona bi završila 50 stranica prije.Volim kad ima puno stranica jer onda se ne dosađujem kad mi je dosadno.Uvijek kad pročitam knjigu, onda mi je dosadno poslije i nemam ništa za raditi.Po tisućiti put: Oni koji vole čitati knjige neka mi ostave naslov knjige i ime autora kako bih je i ja mogao pročitati.Bok!!



| Stavi mi osmjeh na lice (2) | Hoćeš isprintati? | :) |

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.