prosinac, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off Design By:Anna








Click here to get Music Codes, Music Lyrics and Music Downloads for free!


Glasaj za moj blog na www.croblogeri.com
Ovdje se glasa za moj blogać- kužite???????????????????

free web counter

free web counter

OVO SU MOJI PRIJATELJI.
SmileyCentral.com
Ovo je Hrvoje.
SmileyCentral.com
Ovo je Lovro.
SmileyCentral.com
Ovo je Matea Š.
SmileyCentral.com
Ovo je Matea K. koja voli svog psa.
SmileyCentral.com
Ovo je Laura Ana.
SmileyCentral.com
Ovo je Ana koja se vratila iz kupovine.
SmileyCentral.com
A ovo sam, naravno, JA!!!!!
Gdje najradije volite biti?
Na nastavi.
Na moru.
Kod bake.
Nigdje.
U kupovini.
U stranim zemljama.
Za kompom.
Doma.
U gradu.
Svugdje.
Ostalo.
pollcode.com free polls


subota, 30.12.2006.

Dosada

Toliko mi je dosadno da poželim vratiti se u školu!!!Iako gledam na to s one druge strane (negativne) jer mi je ipak bolje biti kod kuće i igrati se!!Nije mi baš nešto zabavno, a i većina prijatelja je otišla na skijanje.Kad sam počeo čitati prvu knjigu Mire Gavrana jako mi se dopala tako da već počinjem čitati četvrtu knjigu!!Zanimljive su!!!Pročitao sam:

1."Sretni dani"

2."Kako je tata osvojio mamu" + bonus roman "Halo, ljubavi"

3."Profesorica iz snova"

A sada sam počeo čitati:

4."Zaljubljen do ušiju"

Knjige su zakon!!!!Imate popis svih knjiga na ovoj stranici (od mozaik knjige)!!!!Knjige su baš zakonthumbupthumbupthumbupthumbupthumbup!!!!!! Svi koji vole čitati neka glasaju za mene!!!! I neka posjećuju moj blog te ostavljaju komentare!!!



| Stavi mi osmjeh na lice (8) | Hoćeš isprintati? | :) |

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.