ponedjeljak, 05.02.2007.

..love is in the air..

..zadnjih dana zivot mi se sve na malo posla, pa nesto manje ucenja, i puuuno ljencarenja... nije to bas dobro za moje psihicko zdravlje.. no pa sam ja odlucila nesto poduzeti.. nakon sto odradim svoje radne dane ovaj tjedan.. pravac doma.. party nisam bila vec misec dana, a planirala sam tek za uskrs, pa me to pocelo pucati zadnjih dana.. srecom, naletilo 5 slobodnih dana.. i adio mare.. odo ja na more :)
kad se ja vratim nazad, dolazi i ljubi.. taman za valentinovo cerek nasi planovi za valentinovo.. hmm.. naughty no comment :)
i onda kad ljubi ode, dolazim ja njemu .. roflrofl
ma joj, pisem gluposti, da ne bi pisala svaki put isto, kako sam ludo zaljubljena, kako ne mogu zamisliti dan bez njega... jooooj... smijeh ja se zaljubila preko usiju...
i onda on mene tjera da ovakva ucim a ja samo na njeg mislim i kad ce mi doci naughty
joj odoh ja... samo blebetam wave

22:35* komentar* print* #* (18)

<< Arhiva >>