srijeda, 31.01.2007.

..stanje nakon sedam i pol mjeseci..

nakon prvih mjesec dana, naslušala sam se mnogih savjeta...pricali su mi neki da ne brzam, neki da budem pažljiva s njim, da se ne prepustim toliko..... sve sam zanemarila... znala sam kako se osjećam s njim, i da mi je najbolje slušati svoje srce, ništa drugo nije važno... eto, zato je i nakon sedam i pol mjeseci stanje i dalje : cerek

..i dalje zaljubljena preko ušiju.. ma svakim danom sve i više.. svakim danom mi je sve ljepše.. ne znam kome mogu zahvaliti što pored sebe imam tako predivnu osobu - netko ko me razumije, ko mi je desna ruka u svemu, ko me tješi kad me počnu pucati crne misli, netko ko mi je inspiracija za sve... netko ko me voli baš ovakvu kakva jesam...

prije njega to je nekako drugačije bilo.. uvik sam se pravila pred deckima vise "cool" neg sto zapravo jesam.. hm, mozda je tom u biti bio uzrok manjak samopouzdanja, ili što god već.. a s njim.. ja sam ja.. uspila sam mu se toliko otvoriti, kao nikad nikom.. sve mu mogu reći.. i znam da će sve razumijeti..

nije lako biti daleko od njeg, to priznajem.. po dva tjedna ga ne viditi.. zna me to jako rastuziti, al vridi to.. jer ovo sto s njim imam.. kad bi opet mogla pronaci? di bi to mogla naci? mozda ja jesam preromanticna, mozda sam staromodna, briga me.. al uvik sam virovala u princa.. u srodne duse... cesto se netko ko je trebao biti princ ispostavio da je u biti zaba.. ali on ne.. on je svakim danom u mojim ocima sve veci i savrseniji... nakon toliko mojih mušica on me i dalje jednako voli.. koliko sam mu puta samo rekla : ČIME SAM JA TO TEBE ZASLUŽILA... eto, ja zbilja ne znam.. zasto on mene toliko voli, to samo on zna..

dosadna sam više svima sa tim koliko sam sretna i zaljubljena, al tu si ne mogu pomoći :) toliko sam zaljubljena da radim i ludosti... kao što su na primjer.. ako mi ljubi zafali, spakiram se u roku pola sata i odjurim na bus za split smijeh
ali pssssst.. to ne smije nitko znati :)

toliko od mene za ovaj put.. :) mah

za mog ljubija kiss i vtn

21:00* komentar* print* #* (19)

<< Arhiva >>