petak, 15.09.2006.

..tri mjeseca..


..tri mjeseca.. hmm.. proletiše kao tri dana, a osjećaj je kao da su prošle tri godine.. sve je počelo tako neobično.. nisam se ni snašla a već smo se toliko zbližili.. osjećala sam strah.. možda budeš ko i svi drugi.. možda je ovo samo farsa.. al vrijeme je pokazalo drugačije.. bio si strpljiv sa mnom, trebalo je vremena da se otvorim.. da počnem vjerovati.. da se prepustim.. a ti si čekao..

i gle nas sad.. puni snova o budućnosti.. tako je lijepo sve.. savršeno.. katkad se čini predobro da bi bilo istinito.. smješkam se i razmišljam o tebi, i osjećam se tako blesavo, ko zaljubljena mulica.. hmm.. a i jesam zaljubljena mulica..

ovaj vikend mi je prekrasan bio.. toliko lipih stvari.. osjetila sam se ko da mi više nitko nije potreban.. imam tebe.. imam ono što sam uvijek htjela imati.. nekog da me voli.. ovakvu kakva sam..

što ti poželjeti za ova tri mjeseca.. sve već imamo.. sretni smo.. volimo se.. zar je išta više potrebno..
budi uvijek tako savršen kakav i jesi.. nemoj se promijeniti.. vtn

00:00* komentar* print* #* (30)

<< Arhiva >>