ponedjeljak, 07.08.2006.

..ti si meni sve..

..ljubavi, što da ti kažem a da ti već milijun puta to nisam ponovila.. da ti pričam koliko mi značiš.. kako mi je drago što smo se pronašli.. da te ne želim nikad izgubiti.. ma to već sve dobro znaš..
..da ti opisujem kako se ja osjećam kad sam s tobom? to sam vidiš u mom smiješku kad sam u tvojoj blizini.. u mom pogledu kad isprepleteš svoje prste sa mojima.. u očima kad moram ući u onaj prokleti autobus koji me odvozi od tebe..

..ni jedan trenutak s tobom ne zelim zaboraviti.. sve mi je savršeno, ma koliko tebi se to činilo maleno.. uvik se bojiš da će meni biti dosadno.. ti si lud.. s tobom mi biti dosadno? nikad.. makar samo sjedili i šutili ko onaj dan u kafiću, meni je prekrasno..

..ti si ono što sam ja tražila.. što sam uvik tila imati.. što sam pomislila da nikad neću osjetiti.. tek sad vidim da sam ranije patila bezveze, da nisam nikad voljela.. tebe volim.. jako..
..u mojim očima ti nemaš manu.. čak i stvari koje bi mogle biti mane, meni ne smetaju, to si ti, takav kakav si, takav kakvog sam zavoljela..

..i moji prijatelji su te prihvatili.. prvi moj dečko kojeg su tako dobro prihvatili.. zezaju se s tobom, šalju ti poruke :) hoće mi te oteti.. ne dam te ja nikom.. smiju mi se jer toliko pričamo na mobitel.. al svima je drago što sam ja napokon sretna.. ma ne samo sretna, i više od tog.. ništa mi više u životu ne treba.. ti si meni sve.. bio si uz mene kad mi je trebalo rame za plakanje.. nisi me osudio.. još si me više zavolio.. ja ti ne mogu riječima opisati koliko mi je sve to značilo..

..pile moje, nemoj se više bojati da ću otići.. ja sam tu.. za tebe.. tvoja, samo tvoja..


i reci da će ovog puta
biti sve što želim ja
KAŽI DA SI MENE ČEKALA
i reci kako ovog puta
NEMA ROKA TRAJANJA...
jer PRAVA LJUBAV
nije potrošna, nije potrošna..


..sjedimo na rivi i slušamo to.. a contus iza nas.. tako mi je bilo teško.. nakon ta savršena četiri dana, otići doma, 170 kilometara daleko od tebe.. bude svaki put isto.. čovik bi reka da ćemo se naviknuti s vremenom da moramo otići.. a meni svaki put sve teže i teže..
..ljubavi, volim te.. vidimo se uskoro.. što prije moguće.. pusa splićo

16:04* komentar* print* #* (28)

<< Arhiva >>