ponedjeljak, 07.08.2006.

Ljubomoran si? Pa šta onda, i ja sam isto!!!

Ljubomora – dokaz ljubavi ili zlo?! Kad malo bolje razmislim, može biti i jedno i drugo. Sasvim je prirodno da nikome od nas ne bi bilo drago da naš dečko ili cura koketira s drugima dok su primjerice zajedno u kafiću, restoranu, na plaži ili na nekom drugom mjestu. To je posve normalno, jer ako smo s nekim u vezi, onda očekujemo da će se posvetiti samo nama. Osim toga, blagi ispadi ljubomore mogu biti simpatični i vrlo sexy (bar meni). Kad vidim da mi dečko pokazuje znakove ljubomore, to shvaćam kao poruku da me voli, da želi da budem samo njegova i da se zapravo boji da bi me mogao izgubiti. No problem počinje kad ta blaga, sexy ljubomora postane opsesija. Tada naš sexy tigar kojeg toliko volimo postane doslovno špijun i terorist i veza s njim postaje prava noćna mora. Na jednom televizijskom tok šou govorilo se o ljubomori i ženskica je pričala kako je njoj muž branio da izlazi sama iz kuće, svaki dan joj je kopao po torbici, provjeravao joj poruke i koga je zvala sa mobitela, a kad bi išao van iz kuće, on ju je zaključavao kako ne bi mogla sama izaći iz stana. Da ne bi ispalo da samo muškarci mogu biti tako bolesno ljubomorni, moram naglasiti da je to jednako moguće i kod žena. No u toj emisiji je naglašeno da je takva pojava ipak češća kod muškaraca. Vrlo zanimljivo, zar ne?
Miro, moj kolega s posla s kojim se jako dobro slažem, prije nekoliko dana mi se povjerio da se gadno posvađao sa curom s kojom je u vezi već pet mjeseci. Pitala sam ga zašto (kako bih mu mogla dati neki savjet, jer je to i očekivao od mene), a on mi je odgovorio u ovom stilu: Njih dvoje bili su u piceriji na večeri. Za susjednim stolom su sjedila dva frajera i jedan od njih dvojice je cijelo vrijeme buljio u Jelenu (Mirekovu curku). On je to odmah skužio, no pravio se da ništa ne vidi, iako je u sebi mislio kako bi najbolje bilo da odvali šamarčinu tom tipu. U jednom trenutku se Jelena čak i nasmijala tom frajeru, a Miro se jedva suzdržavao da ne reagira. Kad su ta dva tipa odlazili iz picerije, Jelena se nesvjesno okrenula za onim koji ju je gledao i tad je Miro poludio. Počeo joj je prigovarati i gadno su se posvađali i već nekoliko dana se nisu ni čuli ni vidjeli. Vjerujem da bi većina ljudi slično reagirala. Zanimljivo mi je to kaj se baš taj Miro na poslu zavodnički ponaša prema svim kolegicama, obasipa nas komplimentima i slično. No on kaže da je to sasvim nešto drugo, da je u redu kad to rade muškarci jer da se oni puno teže suzdržavaju pred ženama (nego mi pred muškarcima), zato jer muški kad su u ženskom društvu ne razmišljaju mozgom nego sa onim u gaćama (znate na kaj mislim, al moram se pristojno izražavati)! To čak može biti i donekle prihvatljiv argument: naime neka psihološka istraživanja dokazala su da muškarci najčešće varaju žene samo zbog seksualnog zadovoljstva, dok većina žena koja vara muža emocionalno se veže za svog ljubavnika, ona ga voli. To znači da je zapravo ženska prijevara daleko gora i ozbiljnija od muške, jer muškarac vara tjelesno, a žena tjelesno i emocionalno.
Iako je u slučaju nevjere znanost na strani muškaraca, i priča o njihovim podivljalim hormonima je prilično jak argument, ja osobno smatram da nije u redu da nevjera kod jednih bude prihvatljiva, a kod drugih ne. Smatram da ako nekog iskreno volimo, nećemo ni pomišljati na to da budemo s drugom osobom. Jer, ako nekoga volim, zbog čega bih onda svjesno napravila nešto za što znam da će ga jako povrijediti. A ako ni nije potpuno stalo do te osobe, zašto da ga lažem i «vučem za nos». Jednostavno treba prekinuti i naći nekog drugog. Kad bi svi tako razmišljali, vjerovatno bi mnogima u životu bilo puno bolje.

- 10:47 -

Komentari (7) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< kolovoz, 2006 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

Ovaj blog govori o svemu i svačemu što mi padne na pamet! Tko želi, neka čita! Tko ne želi, nek ide v rit!

Odlični blogovi koje volim čitati

Tigar
Tia
Thule
Sandokan
Daniela (bez J)
Andromeda
Jelenko