ponedjeljak, 17.07.2006.

KAKO GOD TI ŽELIŠ, DRAGI...

Sinoć sam sa sestrom gledala neku glupu komediju na devedeu (nije bitno kak se zove). Uglavnom, film me naveo na razmišljanje o tome kaj smo sve mi ženskice spremne napraviti da bi privukle pažnju frajera koji nam se sviđa i da bi on bio zadovoljan. Mislim si ja i mislim, i odjednom – gle! – eto ti hrpe primjera! Moja frendica Antonia (Tončica), od kad ju poznam (već 8 godina) uvijek je govorila kako joj se ne viđa crvena kosa i kako se nikad ne bi pofarbala u crveno. Čak je rekla da je po njoj to boja kose za prostitutke (da se fino izrazim!). Međutim, upoznala ona prije mjesec dana Vedrana, super zgodnog dečka (25 godina, visok, smeđ, seksi, nabildan, mačo .....), i gle čuda Tončica postala crvenokosa, jer joj je Vedran rekao da se pali na crvenokose i da mu je to super-seksi! Al nije to jedini takav primjer. Imam ih ja još! Zrinka, moja suska (suska = susjeda -> u mom osobnom riječniku) ima 23 godine (kao i ja) i prava je sportašica, uvijek (baš uvijek) oblači se skroz sportivo. Ja mislim da sportski imiđ treba prepustit zgodnim frajerima, no Zrinki to super stoji. Probajte pogodit kaj se s njom dogodilo???? Zaljubila se u nekog frajera (nisam ga vidila) za kojeg mi je rekla da je neki mačo muškarac, i odjednom je počela nositi štiklice, minice, ručne torbice (umjesto ruksaka koji je do tad nosila na leđima kao kornjača svoj oklop)...... a sve to samo zato kaj se taj njezin tip na to pali. Nije to samo tako kod nas običnih ljudi, tak je to svugdje! Baš sam prije par dana u novinama pročitala neki trač (a kaže se da u svakom traču ima bar malo istine) da je Bred Pit zapravo homoseksualac (sad je sigurno cijela svjetska gej scena oduševljena). Pa neka je! Ak voli frajere, ja mu želim da si nađe nekog s kojim će biti sretan. Nego, to sam spomenula zbog nečeg drugog. U istom tekstu sam pročitala da je njegova bivša žena Dženifer Eniston rekla kako je istina da je Bred homić i da je (dok su bili u braku) on tražio da se ona maskira u frajera prije nego su imali spolni odnos (da se pristojno izrazim!). Mogu još shvatit one dve s početka priče, kaj su zbog frajera promijenile svoj imiđ, al ne kužim kak se Enistonica išla tak ponižavat, i još o tome ide govorit u javnosti? Samo je jedan zaključak: luda ženska. Jedna moja frendica veli da bi i ona učinila i to, a i bilo kaj drugo, samo da može biti u vezi s Bredom Pitom. A ja fakat ne kužim kaj većina ženskih vidi u njemu. Meni on nije niš posebno. Iskreno, hodajući po ulici, u kafičima, na plaži ... i na hrpi drugih mjesta, viđala sam frajere koji su puno, puno zgodniji od njega. Ja osobno više volim mačo muškarce, a on to (po mom sudu) nije!
I da zaključim, vjerovatno ćemo i dalje, mi ženskice, činiti sve kako bi naš macan bio super zadovoljan s nama. Uvijek ćemo im ugađati... Sad dok ovo pišem, pala mi je na pamet ideja, da mi ženskinje to radimo zbog nekog straha da nas taj frajer ne ostavi, ako mu ne ugodimo. Vjerovatno je to istina. A znam da bi se u tome i oni trebali ugledati na nas. Zamislite koliko bi svaka žena bila sretna da joj njen dečko ili muž ili ljubavnik kaže: «Maco, danas neću gledati nogač na televiziji. Idemo se rađe malo prošetati!»

- 11:13 -

Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  srpanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

Ovaj blog govori o svemu i svačemu što mi padne na pamet! Tko želi, neka čita! Tko ne želi, nek ide v rit!

Odlični blogovi koje volim čitati

Tigar
Tia
Thule
Sandokan
Daniela (bez J)
Andromeda
Jelenko