...carpe diem...učinite svoje živote iznimnima

23.01.2006., ponedjeljak

Sjene

Sjene su sjele...
na mene,
a nisam im se nadala,
ne danas.
Klapale su svojim nožicama
po kristalnom podu
uprljanom suzama.

Prisustvo njegova lika nije pomagalo...
tako bezlično i bljutavo
misli su se borile sa tišinom.

On se ustao
i rekao da mora otići,
nedugo zatim je preminuo.

Sjene su gušile svojim
oštrim dahom,
a smijeh je nadvladao tugu,
beskrajne povorke lažljivaca,
grabežljivaca
su ga vodile na drugu stranu....

oni nisu patili
ne
samo su slavili.

Vrane su grakale
na posljednjem počivalištu
najljepše pjesme o smrti,
vrane
nositeljice boli,
oštrih kljunova,
sjajnog perija...

Sjene su završile svoju igru
i odnijele me
do izlaza.

- 22:34 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< siječanj, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

...uostalom,moj je život neprestano tmuran. Ja nisam ni u kakve nove mreže zapleten, nikakva nova zvijezda ne sjaji na mome horizontu; na njemu je smo noć, noć bez zvijezda...

Linkovi

posjetite...

Dođite, prijatelji moji!
Još kasno nije za traženje novijega svijeta. Jer moja
svrha je ploviti iza obzora.
Iako više nismo snaga koja nekoć pokretala je i zemlju i nebo,
jednu istu narav herojskih srca imamo.
Vrijeme i sudba oslabili nas su,
ali snažni smo u volji za čežnjom,
potragom, otkrićem i postojanošću.


Alfred Lord Tennyson

My favourite :):

maelstrom
scarlet
fantomka
brazilka
damaged mind