a stvarno neznam koji naslov...



neznam,stvarno nemogu da shvatim neka ljdska bica...
zasto bi se ja trebao osjecati nekome duzan,zasto ? neshvacam uopce ni sebe,zasto i mislim na to,umjesto samo da odmahnem rukom,ili preskocim samo to razmisljanje,ali opet...hmm,ma valjda sam se promjenio,neznam,nejasan sam sebi uzasno

nekuzim da osoba koja me povrijedi,na bilo koji nacin,sada je to nevazno,da ta osoba ocekuje nesto od mene ?? alooo !
a ja o tome jos razmisljam,vazem,gledam sta je ispravno...a gdje je ono moje ? ja,ja i samo ja...nigdje u pm...ah psujem
a ja sebi kazem yebem sam sebe,i sada sam ljut na sebe,jako

a ako ti danas netko napravi nesto ljepo za tebe,sutra ti udari samar,pa zar je on dobar prema meni,zar treba ruzne stvari zaboravit,zar bi ja trebao uopce razmisljat o tome...ma ja sam budala,sentimentalna budala,emotivac,neprepoznajem se


o pokoro moja,o boze !
o grijesi moji !
jedno je sigurno,svatko svoje grijehe i pogreske kad tada ispasta,kad tad ti sve dodje na naplatu,ziva istina
i boze ako si mi naplatio,a mozda sam i preplatio,pa pustime sada boze da zivim,ili da umrem,ali nemoj da se brinem i da razmisljam za pogresne,pa ima valjda jos neko ljudsko bice negdje na ovom svijetu ili u nebu ili u raju ili u paklu,pa daj da mislim na nekoga ko je toga vrijedan !!!! molim te

eto izbacih sada iz sebe misli svoje,sad mi je lakse,nadam se...
najgore mi je to sta me pere neki bijes,mrznja i ljubav odjednom,pa to je da izludis,kad volis i kad mrzis u isto vrijeme,pa nek jedna strana bar prevagne,pa koja bilo,bar cu znati na cemu sam

nego ako ima kakva djeva za udaju nek se slobodno javi,hocu da se zenim,haha
zamisli me na svadbi,da pozovem sve ljude iz svoga zivota,haha,kakva bi to ekipa bila,svega po malo,hahaha
kad razmislim stvarno u kakvim sam svim pricama bio,kakve sve uloge igrao,eto nakraju ,sada uloga loseg pisca,jos samo da se propijem,kucnog ljubimca,najboljeg prijatelja imam,samo jos zamotana boca wiskija,u novinskom papiru,i naravno novije je doba,los pisac,pijan,na kompu pise blog,a ispod pas vjerni prijatelj,o boze ironije,pa necu valjda tako neslavno zavrsit,hmm
a tko ce ga znati,mozda mi je i to sudbina,mozda postanem citan kad umrem,svasta...

nista tko cita,ako itko i cita,copy paste,pa na cd sprzit,pa tko me nazivi,mozda se i obogati,a ja cu nastojati jos bar 70 god da zivim,ali vi svejedno spremajte,pa mozda unuci vasi,bogati budu

eto treci moj post,a sada idem zapalit jos jednu,u krevetu,u mraku,malo pogled do stropa,pa nadan se kad zaspem,nadam se nekoj djevi,neka mi dodje kao morska sirena,iz mora,pa da se potrosimo,da se umoran probudim ujutro,izmoiren od strasti i ljubavi,i nek sunaca bude sutra,i gdje ces bolje...

pozdrav mojoj vjernoj publici,mojim citaocima...ljepi vam snovi,ljepo spavajte

pozdrav


10.03.2007. | 01:30 |
5 K | P | # | ^


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.


  ožujak, 2007  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Ožujak 2007 (33)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



da ili ne?



Free Website Counter
Free Website Counter


Linkovi


Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
http://myselfonly.blog.hr/


lyrics - Mariah Carey Lyrics







Image Hosted by ImageShack.us







Image Hosted by ImageShack.us