vama,vama koji citate



NAPOKON...ahhhhhh...napokon disem,napokon disem punim plucima,nakon toliko vremena,nakon...ma nevazno je vise !
nezelim ni da pomislim vise! sad se samo smijem,i smijem,i zivim ovaj svoj zivot...
a dosta sam se kotrljao nizbrdo...kako je lijepo disati ponovo,zrak mi cisti u mozak dopire,koliko kisika, u svaki kutak mozga,razbija i posljednju maglicu koja se nakupila,nema magle vise,oci bistre,osmjeh na licu...haha,aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa,ovo je bilo glasno,a sada dosta o mojim mislima,uvjek sam samo ih ja poznavao,ovo je vec malo previse za pocetak,previse zavirivanja u moje misli...

nego tko rece,aaaa ona rece,ma ne "ona" vec ona,ona sta se krije na blogu ja!,evo ti malo marketinaga,a slikice cu stavit samo zbog tebe,mozes i svoju poslat,mozes i neku po tvom izboru,samo se javi

ZVONILI STE MILORDE? pizz je cudo bila,ma ja sam cudo ustvari,treba me samo vidjet,u kuhinji,svako jelo,jos ako je za nekog radjeno,ma perfekcija,savrsenstvo,romantika,erotika,sirovi sex...ma sve,sve opcije u jednom covjeku,aliiii !ali on je samo za dame,hahaha,rekoh za onaj drugi korak nisam jos uvjek spreman,jos ne,jos se zena zasitio nisam,a i stvarno,sta je ljepse od zenskog bica,od zene,od zenskih pokreta,zenske duse,ljubav zene,ma sve,nikad pederluk u moj zivot nece uci,NIKADA !!!!!!

xxx Mr.Lonley xxx javi se jos,jos mi je malo nejasno,ono cura nisi,zena ? haha

S@R@ prva,je prva,nije mala stvar,biti prva !valjda ces me citat opet,ja tebe sigurno hocu

svasta-nesta sa tvojim stihovima pala bi i...ma i najtvrdije srce kameno,a ako si zena,cura,djevojka ja bi zaveo tebe...
tvoje pjesme,moja interpretacija,ako si on ili ono (haha) onda bi te dobro bilo poznavat,pa koju pjesmicu samo za mene,samo njoj nekoj da poklonim,i da zna da je samo za nju !


eto neke komentare izbrisah zabunom,greska se dogodi,a tko ne grijesi,a tko ? i rece isus nek onaj tko nema grijeha baci prvi kamen...(tako nekako )

a ljepo je vidje kometar,i kritika dobro dodje,ali i podrsku treba covjek...

a ljep je ovaj zivot,a boze moj
imao sam period zivota stvarno takav da sebe zapitam,pa zasto ? pa tisucu puta zasto boze ?
a onda nesto pukne,kao grom,strese ti tjelo,um,zatamni se sve,kad ...kad odjednom svjetlo,svjetlost ,sunce...,
kisa vani,a ti ozaren suncem,voljom,ziovotom
kazem ovo,pricam ovu pricu,da se poanta izvuce,pouka,ovo je kao i bajka,ustvari basne su sa porukama (mislim bar)
a kaze,
AKO SAM SEBE NE CJENIS,NI DRUGI TE NECE CJENIT,zato smjesak molim,i odoh sad citat malo druge blogove,i danas tugu preskacem,tako samo odoh da se smijem....pozdrav


07.03.2007. | 18:51 |
2 K | P | # | ^


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.


  ožujak, 2007  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Ožujak 2007 (33)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



da ili ne?



Free Website Counter
Free Website Counter


Linkovi


Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
http://myselfonly.blog.hr/


lyrics - Mariah Carey Lyrics







Image Hosted by ImageShack.us







Image Hosted by ImageShack.us