filozofije malo,ustvari moje..e ovako,naslov je:citanje mojih misli !!



o boze...ja kazem
o boze,o boze,a cuje li on ?
a cuje,ima boga !


a sad bi trebao opet neki post,a vec nemam volje,a jebo post,pisanje,kao da sam knjizevnik,ahh !!
da sam pisat htio skole bi zavrsio,a ne probisvjet bio,haha nut,probisvjet sa blogom,hahaha smokin,pa i sam sebi se smijem,a jebote !thumbup
a malo sam prost,a necu vise,bit cu pristojan,hmm,a znam li ja to ?rolleyes
normalno da znam...cool
nego sta da napisem ? neznam smijeh

a da mi se vratit malo ,malkice nazad,koju godinicu,pa da skolu zavrsim kakvu pametnu,advokat ili doktor neki,fino,fino,ljep posao,fin zivot,malo foliranje samog sebe da si netko i nesto,ma i to je banana,treba srecu naci,pa makar i da si poljoprivrednik,nije to sto si vec kako si napravis,sto je rekao jedan moj drug,a ja nisam slusao,kako si prostres tako ces i leci,ja lebdio,ni na nebu ni na zemlji...i sada ? i sad se ...i sad lupam glavom o zid (tako se kaze,draga mi je glava moja ) izgleda pa i najdraza !
mozda jedna mala glavica,moja pametna,moj pasic,jedino jos ona je nambr 1,a mozda sam ja tek broj 3...
2 je mozda jos u rezervaciji,ali kako vidim ne zadugo,a jebiga,sta ces,nemogu se ni ja vise saginjat vjecno,a jebote,sto se vise sagnes,vise ti ga ture,A JA NEVOLIM KAD MI GURAJU !!,HAHA
a opet prostacim,a probat cu opet unormalit pisanje,ali sta cu kad je tako sad u mojoj glavi,A STA SAM JA TU KRIV??
moj poznat slogan,ahh,svi su losi samo ja dobar,mozes mislit,a ja vnogo na kvadrat,ama na 16-inu,ako ta mjera postoji...
nego dosta ste zavirili u moju glavu,moje misli,hajd sad o sportu!
hmm,a malo ga pratim,a prije mi je znacio taj sport,trening,opusti covjeka,ispuses se,sad kao nesto isto vjezbam,buhaha,sramota
nista sport,politika,ali sta tu reci,vjecito iste price,muljanja
moda,nezenima me vise
u aute se nekuzim,znam samo da mi je sad jedan motor,nabrijan,pa da malo se opustim,malo po gasu,to je zakon,ali ni biciklu sad nemam..
nego o cemo da ja pisem ?
napisat cu...napisat cu..ma napiso sam vec i previse,auu,sad tek vidim,pa ovo je pravi roman,ovo je mozda i previse,odo ja gledat tv,sta cu,idem gledat one lude dvornikove,kako im je dobro u zivotu,onaj dino je izgorio max,sprzila ga droga,mora da mu je sad dobro,nekuzi covjek nista skoro,ma zakon,biljka od mozga...
a vi? akoji vi ?tko ovo i cita ?jedino ja ,procitam da vidim dali ima kakvih gresaka u pisanju,ali danas necu ni to,bas necu !!!smijeh

aj pozdrav
zivjela love,ne ljubav vec pare,novac !imas love imas i svega...greedygreedygreedy
nemam love ,zato tv,sta ces ,takav period,bit ce bolje
smjesak molim
aj bokić


06.03.2007. | 20:25 |
13 K | P | # | ^


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.


  ožujak, 2007  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Ožujak 2007 (33)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



da ili ne?



Free Website Counter
Free Website Counter


Linkovi


Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
http://myselfonly.blog.hr/


lyrics - Mariah Carey Lyrics







Image Hosted by ImageShack.us







Image Hosted by ImageShack.us