Kos Sa Griča

utorak , 31.03.2015.



Toplo s osvježavajućim povjetarcem.

Išarano oblacima nebo plavo pogled krade.

Izražene zrake sunca zlate nasumice nebodere i zgrade.

Sramežljiva, nepotpuna duga.

Kontrasti stare i moderne arhitekture.

Tramvaji plavi stanu pa odjure.

Ljudi kao mravi razilaze se, žure.

Zabačeni kutovi.. Poluotvoreni prozori.

Dok na jednome stablu ispred Lotrščaka cijelome Griču

Na grani kos pjeva svoju priču...



























Oznake: Zagreb, francescadelbianco, Proljece, fotografija

Click! Koncert Keops-a

ponedjeljak , 23.03.2015.

Sve znam, fakat me nije dugo bilo!
Svaki sam si dan govorila danss ću, danas ću i DANAS jesam ;)

Obzirom da mi je frend iz Rijeke roadie i dobar frend sa Keopsima pozvao me da dođem u Bikers Beer Factory da se vidimo i da ak stignem pofotkam malo koncert.
Stigla sam i jedno i drugo. Ja i Toni se vidjeli nakon 2 godine i uživali smo u dobroj glazbi :)
Iako se to izdogađalo 14.3. u laganom zakašnjenju evo vam fotkica ;)










Kaj da vam velim, atmosfera zakon. Nemože biti loša kad je ekipa super, ambijent isto tako a jedan konobar uopće nije bio loš! ;)



Oznake: keops, Zagreb, bbf, bikersbeerfactory, muzika, rock, koncert

Proljetni Zagreb

Nedjelja 15.3.

Sunčane zrake stoplile su zrak.
Napuštamo stan i krećemo u popodnevnu šetnjicu (ne, uopće nismo išli u Tkalču na Gričku vješticu, ne uopće hehe )

Oni, ja i Canon :)


Oznake: Zagreb, fotografija, francescadelbianco

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>