frajerice

subota, 18.02.2006.

jupiiiiiiiiiiiiiii.....grrrrrrrrr.......smmmrrrrrcccccccccc

Image Hosted by ImageShack.us
HELLO....
NIGGA...
LUPETAMO.....
GLUPOSTI....
DANAS JE LUD DAN...
IDEMO NA RODJENDAN...
BIT CE STALA...
JA I JOS JEDNA MALA....
MI .... EKIPA... I VISE OD TRI TIPA....
Image Hosted by ImageShack.us
NEZNAMO DALI DA PIJEMO ILI PLACEMO......
ALI NA KRAJU NISTA OD TOGA NECEMO!!!!!!!!!!!
VEC CEMO SE LUDO ZABAVITI........................................:)))))))))))))))))))))))))))


- 18:37 - playboy (4) -

četvrtak, 16.02.2006.

evo da se i mi javimo.......

e ovako kod nas se izdogađalo sve po malo.......jedna je u sretnoj vezi i svaki dan uziva Kao da joj je zadnji.a druga je prakinula s boyfrandom i eto sad se i razbolila i ode sve i k........(znate na sta sam mislila) dok ja se nalazim u jebenoj glupoj situaciji......a ono ovaj rad nisam u vezi al nisam ni slobodna....da,da,da znate na sta mislim na (brijacinu) ma da meni to ogovara...al mi ponekad ide sve na zivce da bi sve pekinula i bila solo...hehehhe tj. SRETNO SLOBODNA....neda mi se imat obavezu,jer imat decka to znaci big OBAVEZA.......a ma u subotu idemo van i zabavit se do bola i mozda nadjemo neke potencijale...nikad se nezna...kazu kad se najmanje nadas ETO GA......evo sad sam se vratila s prakse i mrtva sam...ono sefica me iscrpila do bola.......ono fullll.....jao......ajd budite dobri pustite po koji komentar ili jos bolje neko savijet......POZDRAV SVIMA.......pusek....

Image Hosted by ImageShack.us

- 14:58 - playboy (2) -

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

< veljača, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

...yes...yes...

  • Image Hosted by ImageShack.us

    Image Hosted by ImageShack.us


    Bigoo.ws images for your blog


Uživajte...

  • Image Hosted by ImageShack.us