veljača, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        

Ožujak 2007 (5)
Veljača 2007 (12)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

ČITAJ PA ČES SKUŽIT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

o meni


bok,jac sam nina!!idem u 6.a.meni
je dobro u školi,ali bi mi bolje
bilo bez nje.volim čitati,zabavu,
tuleme,...vi možda ne volite
čitati ,no ja volim.meni je to
supač!!!moja omiljena
hrana je :pizza,pasta,
sendvic od majoneze sira
i šunke.pozdravljam sve
moje prijatelje i blogere!!!!
bok,bok i puno uspjeha!!!!!!!!!*

slike

layout for myspace

layout for myspace



myspace layout

myspace layout



image hosting file

image hosting file



image hosting for myspace

image hosting for myspace



Customize your blog

Customize your blog




Created by Crazyprofile.com


Free Web Site Counters
Free Web Site Counters

NNeat
IInsane
NNoisy
AAltruistic

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com

srijeda, 21.02.2007.

vic

evo vam nekoliko viceva:
homologacija
zašto slovenka plavuša ne
može ući u hrvatsku??
ne može proći homologaciju!!!!!!!!!!
groblje
zašto indijanci svoje ljude
nakon što umru pokopaju iza brda???
zato jer je tamo groblje!!!!!!!



| komentari (2) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.