Posjećujem ih :::


Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV
Blog.hr

Naručite dizajn
My sisterka
Hrvoje
Renata
Luda za Ronaldinhom
rapkid4
Antonia2109
bebebeice
bebebeice13
Darija
Blog mojih frendova
Likovi su prehebeni
Luka Dobrović
Patka dizajn
Blog mog debatnog kluba
Vlatkica (jako je niska)
Tea
Blog mog razreda
Anjuška.... ma super je...
Iva... koma me
PozitiFka
Lucija
Hip-hoperica
Amerikanac.....svake pohvale tom blogu...
Ma super je.... ta cura...





Kontaktirat me možete na e-mail adresu: aristotel1995@gmail.com ili na MSN: leonard_dominik@hotmail.com

Molim vas da ove adrese ne zloupotrebljavate...

NAPOMENA :: prije neg što me dodate na MSNu recite mi u kommu...







----LJUBAV----
Evo vam jedna priča ::::::

Djevojka upita svog dečka: 'Da li si zaljubljen u mene?' On odgovori:'Ne!'Ona ga upita:'Da li misliš da sam lijepa?'On> odgovori:'Ne!' Ona ga opet upita:'Da li sam ja u tvom srcu?'On odgovori:'Ne!'Na kraju ga upita:'Da te napustim da li bi plakao za mnom?'On odgovori:'Ne!' Okrenula se veoma tužna i odlučila da ode od njega. On je na to zagrli i reče joj:'Ja nisam zaljubljen u tebe - JA TE VOLIM!!!! Ja mislim da nisi lijepa - JA MISLIM DA SI PREKRASNA!!! Ti nisi u mom srcu-TI SI MOJE SRCE!!!Ja ne bih plakao kad bi ne ostavila - UMRO BIH!!!' Znali su se 6 mjeseci, prije nego što su prohodali, posvađali su se, ali su se i prije te svađe zbližili još više. Jednog dana mu je rekla da je bolesna, da ima bolest srca. U trenutku ju je zagrlio i počeo plakati. Ubrzo kada je trebala ići na operaciju, kada je trebala ući u avion, nije se ni pozdravio s njom.Kada je došla oporavljena sa operacije nije ga vidjela. Pitala je mamu gdje je. A ona odgovorila: 'ZAR NE ZNAŠ KO TI JE DAO SRCE?

< travanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (6)
Travanj 2008 (12)
Ožujak 2008 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


komentari on^^off

design: × BloG MasteR ×

font: x

slike: x

Trenutno vas je



Mal o meni

Ime: Leonard
Prezime: nije bitno...
Nadmci: ej ti!, Leo, Leich...
Grad: Zagreb
Klub: Dinamo
Godina: 13 (1995)
Hobi: fudbal i debata i dosađivanje..
Treniram: nogomet šest godina
Volim: cure, frendove, obitelj, životinje, mekdonalc, rap, hip-hop..
...skoro sam zaboravio reć nogach.. ima još punooo stvari...
Ne volim: pedere, četnike (Srbe), tovare, punkere...
Kaj ja mislim o sebi: mislim da se zovem Leonard i da imam ruke..





FUDBALERI I OSTALO
Car


Pošto ne volim murjake (milicajce), evo vam par slika:::




Dinamo...

ponedjeljak, 21.04.2008.

Hepy dej:::::

Đizs..... ovo je rekord, nisam piso post tri dana.....looool.... ma dobro....svi se pitate kaj ima novo kod mene... pa eto.... da krenem ::::


Danas je bilo kul u školi, jedino kaj sam imo dva sata matišeee... Katastrofa, no preživio ja to i osto zdrav...

Dobih danas dvje ocijene i oba dvije su četvorke... Prva je iz testa (ingliš), skoro dobio tri.... loool, a druga mi je iz rvaCkog iz pjesmice koju sam naučio za pet minuta i to na nastavi kad je druge pitala tu pjesmicu... Još sam dobro i dobio....... jej.... Još moram ispravit matišu i rvaCki i prolazim s pet....

Moram pohvalit svoje kompanjerose sa debate koji su bili prvi u Republici Hrvatskoj iz debate.... Stvarno... Svaka vam čast! Prvaciii!

Kao i svakog ponedjeljka imam trening, no ne znam kak bum na trening jer su najavili kišu.... pa... ma dobro.... nevr majnd...

Sutra me čeka opk dej u školi... Pita prirodu, imam povijest...kmeeeee....rvaCki..... ma dobro... to je jedini okej predmet koji sutr imam, vjerich... Fakat mi se ne da slušat tu profu... Žena je dosadna...

Et, to ej to... ne znam kaj da vam drugo napišem pa vas sve pozdravljam i uživajte!zubo



^^ komentari (48) ^^ print ^^ # ^^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.