FoxyLady https://blog.dnevnik.hr/foxy-lady

utorak, 17.03.2009.

Kada sve stane...

Postoje trenutci u životu kada jednostavno sve stane...
Zemlja se prestane okretati, trava prestane zelenjeti, cvijeće prestaje cvjetati, ptice prestanu letjeti, ljudi prestanu postojati u našim životima, ja prestajem disati...
Kada me točno progutao život - ne znam ni sama! Naprosto sam se utopila u željama i nastojanjima da postanem nešto drugo, nešto bolje, a postala sam sve manje slična sebi! Moje se Ja izgubilo u mračnim hodnicima neostvarenih snova i ambicija, tuge i očajanja. A jutros je konačno sve stalo... Naprosto sam osjetila kako mi je krv prestala kolati venama, kako je poslijednji svjestan dah napustio moje tijelo... Nije me napustio život, jer još uvijek želim živjeti, ali me napustila nada. Ja nikada neću postati Netko! Biti ću uvijek Ja, bezvezna, dosadna, bezlična osoba...

Pravo pitanje je kako se, sada nakon teške spoznaje problema, vratiti na početak i ponovno graditi život sa nekim boljim predznakom? Kako sada pokrenuti krv da počne kolati bez obzira na nedostatak smisla? Kako naći smisao za snove, želje i ambicije? Kako ne pasti još dublje u očajanje?

17.03.2009. u 15:48 • 0 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< ožujak, 2009  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Ožujak 2009 (1)
Prosinac 2008 (1)
Listopad 2008 (1)
Rujan 2008 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Opis bloga

Moje neuroze

Linkovi

Baby Bitch

php counter
php counter