Foto i nefoto priče

03.07.2009., petak

Idi Ivo, tko te jebe, možemo mi i bez tebe....*

*Ovo je rekao jedan forumaš na meni najdražem forumu, a koji inače na prekrasan način opisuje razne sportske događaje.

A sada malo o stalnoj potrebi HDZ-a i članova istog da naglašavaju svoju demokratičnost. Ako se ne varam, kroz povijest, svi oni koji su galamili o svojoj demokratičnosti su bili daleko od demokracije. Tako i istočna Njemačka, pa Sjeverna Koreja i slični. Tako isto funkcionira i HDZ. Ivo je tamo onaj koji vedri i oblači. Što se sada tamo dogodilo golema je nepoznanica. Čovjek koji voli autokratski funkcionirati odjednom se povukao?! No, ne brine mene što se on povukao, nego me brine što će se ili što se treba dogoditi, a da on u tome ne želi sudjelovati. Ali na to pitanje ovog trena nitko od nas, "običnih smrtnika", nikako ne može dokučiti odgovor.
Zanimljivije je za promatrati reakcije ljudi, u politici i van nje, pa i ljudi koji samo ćakulaju o tome na ulici.
Naime, najviše me čudi sam Sanader koji tvrdi kako je htio šokirati (?!) građane Hrvatske. Kao da nismo dovoljno šokirani kada svaki dan slušamo o otkazima (ako smo među onim sretnicima koji nisu dobili otkaz), i kada svaki dan moramo podmiriti račune za režije i preživljavanje. Čovjek se postavio kao da nam stalni pad već ionako lošeg standarda nije dovoljan šok, pa nas je trebao on, koji djeluje samo u interesu Hrvatske, dodatno šokirati svojim naglim odlaskom u najgorem mogućem trenutku, tj. na polovici mandata.
Da ne pričam o Sanaderovoj teoriji "otrežnjivanja" europskih političara. Jednostavno ne znam što da o tome kažem... Zar netko zbilja, u državici od nešto više od četiri milijuna stanovnika, vjeruje da je europskim političarima od neupitne važnosti hoće li ili neće Sanader, izrevoltiran blokadom pregovora, pokupiti lopatice i kantice iz pijeska?

Osim samog Sanadera, svatko od prolaznika ima svoje mišljenje o njegovoj ostavci. Tako sam u ova dva dana čula priča o svemu i svačemu.
Prva je bila o Sanaderovom zdravstvenom stanju, što je on odmah negirao.
Nakon toga pojavila se priča o njegovom kukavičluku. No, na priču o tome kako napušta brod koji tone, rekao je kako se nikada nije bojao problema, pa ih se ne boji niti sad, nego da je vrijeme za nove početke. A ja o tome mislim da si premijer u državi koja je "u banani" ne može dopustiti nove početke na sredini mandata. Jer ipak je taj isti premijer vodio vrlo personaliziranu kampanju pomoću koje je HDZ i dobio parlamentarne izbore.
Osim te priče, pojavila se i priča o "aferi kamioni". Hm... tu ne znam što da mislim. Svi nekako stidljivo progovaraju o tome i nitko se ne usudi reći tko je maznuo lovu i koliko. Jebiga. Zato i jesmo "u banani". (Ovo "u banani" stavljam pod navodnike upravo stoga što citiram bivšeg premijera.) Nikako da se usudimo reći "Dosta" (ključna riječ jedne od HSLS-ovih kampanja za rušenje HDZ-a - koja ironija, ha? ) kriminalu, korupciji i lovu u mutnom.
Raskol u HDZ-u još je jedan od mogućih razloga odlaska Ive Sanadera. No, za to me zaboli guzica. Možda bi nas to spasilo od neprekidnog biranja konzervativaca na čelo države.
Čula sam i priču o tome kako je Sanader podmetnuo Kosorici rješavanje graničnog spora sa Slovenijom, pa kada ona pristane na kompromis i to rješi, vratit će se on, neokaljan, i i dalje imati svoje desno biračko tijelo. Jednako je i za poticaje u poljoprivredi. No, ta teorija je smislena i besmislena u jednakoj količini. Ne znam što o tome reći...
Priče o tome kako je Sanader shrvan jer ga je ostavio dečko ne držim dovoljno argumentiranima i na nivou da bih o njima pisala i trošila dragocjeno vrijeme (barem tinta za ovo ne treba. zubo ).
Stručnjaci za neverbalnu komunikaciju zaključili su da je Sanader lagao. Moram priznati da sam se od srca nasmijala kada su to ustvrdili i objavili u medijima. Zašto to ne dijagnosticiraju pri svakom izlasku naših političara pred javnost?
No, u ovoj ostavci Sanader je u ostavku stavio cjelu vladu, što bi značilo da je kod nas pala vlada i da smo malo obezglavljeni. A prema predsjednikovim riječima, on ne vjeruje u opstanak vlade pod vodstvom Jadranke Kosor. Moram priznati da ne vjerujem niti ja. Mada moram priznati i to da je onaj dašak feminizma u meni rekao - neka, barem ona ako ne može neka koja nije sjena nekog. No, ne samo da ne vjerujem da će Kosor moći to sve držati pod kontrolom, nego nekako ne vjerujem niti Sanaderu. Previše je to bilo ... mirno, staloženo, kao isplanirano.
E, sada... razloga je svakavih bilo objavljeno, o njima je bilo špekulirano, svi nešto nagađaju, i upravo je to ono što ja zamjeram Ivi Sanaderu. Da je iole pošteno to htio odraditi morao je izaći pred građane ove države i reći razloge, koji god oni bili. No, on to nije učinio.

A nama ostaje samo da čekamo, jer prije ili kasnije, vrijeme će pokazati da li je ovo bila ispravna odluka i da li je bila odluka koja je najbolja za građane Hrvatske ili samo ona koja je bila najbolja za Sanadera.
No, što god bilo, još jednom ponavljam riječi jednog forumaša na meni najdražem forumu - Idi Ivo, tko te jebe, možemo mi i bez tebe...!
- 14:36 - Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

OniKojeGledam(IČitamAkoNeštoPiše)

OniKojeČitam

Galerije by Sanja