For your eyes only...............

četvrtak, 05.01.2006.

Image Hosted by ImageShack.us
Ovo vam je moja mala slatka Lara,moja pesica,pametna mala crna pudlica,moj medenko mali....

- 17:06 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  siječanj, 2006  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

A,evo i ostatka...saznajte...što volim a što ne:)::

  • VOLIM:druženje s frendovima,posebno s Ivanom M.,volim zgodne dečke,obitelj,Laru,iskrene ljude,kina,svoj mobitel....:),dobre filmove,shoppinge i tak...........

    NE VOLIM:laž,umišljene i bahate ljude osobito dečke,one koji se prave pametni i misle da su pokupili svu pamet svijeta.......)samo naprijed....:),poriluk,tj.općenito kad se radi o čušpajzima.....bljak...


    Image Hosted by ImageShack.us

    myspace

    myspace layouts


Najsexy muškarac na svijetu:

  • Definitivno Mario Valentić.........
    Taj tip je prezgodan..Savršenstvo nad savršenstvima....
    Kad sam ga vidla na Jarunu skoro sam se onesvjestila....Ja i moja frendica nismo mogle doć do zraka..Možete si mislit onda koliko je sexy:)

Ljudi koje ću pamtiti zauvijek:

  • Hy______evo mene....
    hahaha:)Imam jako puno puno frendova,stvarno nije potrebno nabrajati sve njih,svi su mi jako jako dragi i sve ih volim,no ima onih koji su mi posebno dragi s kojima sam se najvise družila i najvise vremena provela s njima...ima i onih novih koje sam tek upoznala i također se našla s njima,u njihovom društvu!!!
    pod brojem jedan izdvojila bih Najbolju curu na svijetu:Ivanu Matacun,moju ljubicu:),cura od riječi ona mi je oduvijek bila super,u osnovnoj smo se jako puno družile i stvarno imamo mnogo toga zajedničkog!!!Uvijek je uz mene i možes joj se povjeriti i stvarno previse za opisivat!Jednostavno Ivana legendooo:pusek:luv ya!
    br.2-Petra V.-nju znam ddddddugo vec 13 godina znamo se otkad smo krenule zajedno u vrtić pa eto i do dana današnjega.Bilo je tu svađa,ljubavi,ma svega svega provodile smo jako puno vremena skupa,a jako blizu stanujemo tako da smo jednostavno bile skroz povezane i jedna drugoj već pomalo išle na živce i mislim da su jedino to razlozi naših malih svađica
    3.Josipa F.-zakon cura-ja i ona se uvijek puno smijemo ona se smije mojim nekim forama koje znam katkad provalit i tak-takoder se znamo odmalena,još iz vrtića,imamo isto svašta zajedničko,i puno tajna koje čuvamo!Idemo i dan danas u istu skolu samo sto je ona drugi razred,ja drugi......no druzimo se i stvarno ne mogu reći da nam je zajedno dosadno.pusek
    4.IMA ISTO PUNO DEČKIJU KOJI SU MI ZAKON NO NEZNAM KAKO DA SE IZRAZIM,NIKAD NISAM BAŠ S NIJEDNIM ONO BILA TAKO BLISKA....DA SMO SAD IMALI NEKE TAJNE I T...JEDNOSTAVNO SVI SU MI OK!!JEDINO Kapec njega isto znam odmalena,a još smo si i kumovi tako da eto njega izdvajam-Pravi je zafrkant,ima neke svoje lude spike,ful je dobar i lako se uklopi u drustvo!Pusa ljudi.....VOLIM VASSSS:::::::::::::::::::))))
















  • Image Hosted by ImageShack.us

    HIP-HOP-4ever in my heart!!!!!!!!:)


    Image Hosted by ImageShack.us


    Gledajte i divite se.....ovom preslatkom biću..kaj nije slatki....:)


    Image Hosted by ImageShack.us


    Evo jos jedna divna slikica joj obozavam ga ..kak je medeni....