ponedjeljak, 28.04.2008.

welcome back, dear amy


u dobrom sam si dijelu dosla natrag.
srela se nakon nekog vremena sama sa sobom.
fino je drustvo bilo.
tocno kak ja volim.
zapalile smo pljugu, pile crveni sokic, naglas pjevale you know i'm no good, malo se zajebavale...
vrlo srdacno uglavnom.
uopce si nisam isla na zivce.

...........................

moja baby sister sve mi je draza.
moram to naglasiti.
jednostavno moram.

...........................

predivan je dan.
za bez jakne skroz.
obozavam kad dodje vrijeme za bez jakne.

...........................

pokusala sam vratit lijevu cicu tamo gdje je bila u bespucu nula i jedinica, ali mora da sam oglupjela jer ocito to nisam uspjela napraviti.

...........................

novi beautykit za stopala ceka da se feetfetishist oglasi.
stopala cekaju ljeto da se besramno pokazuju.

...........................

jos sam puna nekakvih milih osjecaja za njega.
ponavljam si da covjek treba malo vremena da i sam dodje sebi.
ali tesko mi je... tesko mi je ne raditi onako kako mi dodje onda kada mi dodje.
ja bih ga dovela ovdje, okruzila ga svime sto treba i mazila se do besvijesti.

...........................

tjedan prije proslog (bit ce to pretprosli) imala sam toliko stvari na pameti da sam zaboravila kupiti kontracepcijske pilule.
pa sam si ne skroz svojevoljno, but jebi ga, uzela pauzu.
znas da se osjeti lucenje prirodnih naspram sintetskih hormona.
napaljena ko zecica.
nis vise nemam za rec.

<< Arhiva >>