četvrtak, 15.09.2005.

svrsavanje 'unutra' - what's the point?

izasla sam jucer s ekipom iz skole.
bilo je zabavno. :)

frendica s kojom sam sjedila 4 godine.
i pomagala joj rjesavati pismene iz svega osim povijesti - tu je ona pomagala meni.
i danas smo jako dobre.

frend, kojeg zovem svojim najdrazim prijateljem.

i jos jedan kojeg zovem svojim drugim najdrazim prijateljem.


u gradu ima ta jedna mala koja je rodila bebu, a da nije ni znala da je trudna.
ok, ne znam kaj da o tome mislim.
nikad je nisam dovoljno znala da bih mogla odgovorno tvrditi ovdje i sada da je glupa k'o noc ili nesto tome slicno.
ali svejedno joj trazim ispriku.
kak mozes ne znat da si trudan, jebemu?!
kad sam ja zatrudnjela, odmah sam znala o cemu se radi.
nisam cak kupila ni test za otkrivanje trudnoce.
jednostavno sam znala.
jer jednostavno znas, jebemu!
ona, kazu, nije imala pojma.
...
nikako ne razumijem, ali o tome se ovdje ne radi.

radi se o sljedecem:
potaknuti tracem, koji se nemilice u roku odmah prosirio gradom (mali grad - losa zvucna izolacija), zacesmo raspravljati.
pa se pricalo o abortusu, naravno.
uvijek se prica o abortusu u takvim nekim pricama.
opet sam odgovorno izjavila da bih pobacila da zatrudnim.
mozda malo i preodgovorno jer ipak ne dajem informaciju o svom abortusu na sva zvona (osim ovdje, ali to nije nimalo isto. valjda.).
frendica ne bi nikad.
ne bi mogla, kaze.
ja, za razliku od nje, u ovom slucaju savjesti uopce nemam (je li savjest ili savijest? - sad odjednom vise nisam sigurna).
nimalo me ne muce brige nikakvoga intenziteta o tome.
osjecam se glupo jer sam poslije saznala da doktori propisuju ekvivalent morning after pill-u.
ali za to je ionako bilo prekasno.
nego...
decki ni sami nisu sigurni kaj o tome misle.
skuzila sam da izmedju ostalog misle da postoji velika vjerojatnost da se nesto sjebe u tijeku cijelog procesa vadjenja fetusa iz maternice.
tu sam im iluziju morala razbiti.
pa nismo u sedamdesetima!

a onda je onaj drazi mi izjavio da bi, u slucaju da je jako zaljubljen i da mu nevjerojatan uzitak pricinja svrsavanje unutar djevojcina tijela, svakako bio za to da se dijete rodi.
ok, neka se dijete rodi,
ali, micek, ja ne kuzim kaj si mi upravo rekao!

dakle, tebi je uzitak svrsavati 'unutra' (to je bio njegov tocan izraz, ali sam ga maloprije izmijenila jer sam tako bas htjela!) kada si zaljubljen?
pa da.

nisam dalje davila, ali mi nije jasno ni sada.
mozda frajeri to drugacije dozivljavaju.
pogotovo oni koji su se nauzivali vadjenja sekundu prije kraja.

priznajem funkcionalnu ulogu samoga cina - oplodnju jajne stanice - u slucaju kad se par trudi dobiti dijete.

meni, opet, to nema nikakvo znacenje.
to svrsavanje 'unutra'.
pijem pilule vec godinama tako da nije praznik kad netko moze svrsiti unutra.
pa sam valjda navikla.
ali ne sjecam se da mi je ikada bio neopisivi gust kad bi frajer ispustio svoje sjeme u moju vaginu.

ruku na srce, mnogo je prakticnije bilo gdje drugdje, nego tamo.
jer od tamo kapa.
neko vrijeme.
i onda zaprljas plahtu.
cak i nakon pisanja i pranja, nastavlja kapati.
mozda sam sitnicava kad mi smetaju prljave plahte (ionako nisam ja ta koja ih pere, pa ne znam koji me kurac smeta sad!).
no postoji i slucaj kada je seks izveden u inacici 'na brzaka'.
svi znamo kaj to znaci.
e sad, postoji 'na brzaka' jer smo jako napaljeni pa cemo 'na brzaka'.
a postoji i 'na brzaka' jer se meni jako zuri pa cemo samo 'na brzaka'.
on 'na brzaka' svrsi u mene.
ja se operem i oblacim.
vidim da nemam dnevnih ulozaka.
a u ducan vise ne stignem.
potiho psujuci oblacim gacice.
probam jel curi sta iz mene.
izgleda kao da ne curi.
izlazim van.
prvo sjedanje nakon izlaska iz stana tjera me da si obecam da nece vise svrsiti u mene kad mi se zuri.
gacice su mi vlazne.
i onda mi se konstantno piski.

istina je da nemam problema nikakvih (ali nikakvih) sa sjemenom na bilo kojem dijelu moga tijela, osim na kosi.
kosa je duga, kovrcava i smedja i sjeme se na njoj istice k'o golublje govno.
gdje god zelis, mili.
tako mu kazem svaki put.
svrsit cu u tebe.
moze.
u usta cu ti.
moze.
po cicama.
moze.
po trbuhu.
po ledjima.
po licu.
moze.
moze.
moze.

do dijela 'u guzu cu ti', jos nismo stigli.
ali nekako vec sad imam feeling da mi se ne bude svidjelo (sve otkako sam negdje procitala da ejkulat ima ucinak neobicno slican onom laksativa).


vise me raznjezi kad ga vidim kako zatvorenih ociju, crvena lica, rascupane kose, s jednom rukom na kiti lezeci duboko dise pokusavajuci povratiti dah na staro.
tada uvijek u sebi kazem 'volim te. jako te volim.'

<< Arhiva >>