siječanj, 2009 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Veljača 2009 (2)
Siječanj 2009 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


da/ne

Dizajn by: RizL@ i sTrUdL@

Opis bloga

Zabavite se,
otkrijte se u riječima

mOjI drAaAgI ljUdI

LiLy Shishikica

Fallen Writer

Shadowless


Sunshine Avenue

II AkO vAm jE dOsAdnO..

Hmm...ovo je moj msn.
Mislim..uzela sam novu
adresu (malo bi bolje išla
uz moju frendicu) kako
nitko ne bi znao tko sam
zapravo..aa pošto ne
znate tko sam, a kojim
slučajem to želite saznati
(pošto je ovaj blog prilično
jednostran) sjetila sam se
da napravim novu adresu
i to pod imenom pod kojim
me nitko ne bi prepoznao :

---> protuzakonita.lezba@windowslive.com <---

petak, 30.01.2009.

Amm...

Heey! Pa ne događa se ništo zanimljivo. Pričamo tu i tamo bez većih problema. Naravno da manjih ima..^^ Ah kad ja moram uvijek malo zezati... HeHe..Ugl pa dogodilo se nešto loše u međuvremenu. Ona mi je poklonila nekakvu ogrlicu. Nekakvu..heh. I idem ja dati frendici sladoleda i ona mi se zakači i pukne! Naravno, bila je pokidana. Popravljala sam je negdje 20 minuta.. Uf..skoro sam poludila..xD Ugl sada je popravljena. Koji događaj, ono..napetost. Kao da je bila operacija..xDD
A eto..xDD



| - 20:13 - ...set me free.... (8) | print.... | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.