siječanj, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Ožujak 2007 (2)
Veljača 2007 (2)
Siječanj 2007 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off
design by Bahata =)

Opis bloga

sve što ste oduvijek željeli saznati o vampirima a niste se usudili pitati!
ili jednostavno niste znali gdje tražiti

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
moj matični blog

CITATI IZ KNJIGA ANNE RICE -samo oni (po mom mišljenju) najbolji

Gledaj!-brzo sam pošaptao- Ja sam poremećan. Moja se osjetila isprepleću poput mnogo niti čineći čvor: okus, miris, dodir. Ja sam neukrotiv.
Vampir Armand

Gospodaru-rekao sam- nema užasa u ovome svijetu koji je lišen konačnog iskupljenja.
Vampir Armand

Maybe this is madness. Maybe that's what Hell is. You go mad. And all your demonscome and get you as fast as you can think them up
Memnoch the Devil

I am proud. I am an egomaniac of a beign; I do love attention; I want glory; I want to be wanted by God and the Devil. I WANT I WANT I WANT
Memnoch the Devil

The snow felt rather good, but then I'm a monster.
Memnoch the Devil

I wasn't going to waste my life beliving in something that was unprovable and out of the question. I wanted to know wht I was permitted to see and feel and taste in my life.
Memnoch the Devil

I am here, still, the hero of my own dreams, and let me please keep my place in yours.
I am the Vampir Lestat.
Let me pass now from fiction into legend.

Memnoch the Devil

And nothing you say or do will ever cause the death of my love to you.
Pandora

utorak, 30.01.2007.

welcome to the world of forsaken ones

pozdrav svim vampirima i njihovim štovateljima!
kao prvo razlog zašto sam otvorila ovaj blog. želim podijeliti sa svima vama svoje znanje o vampirima, ma zapravo želim da ga razmjenjujemo.
vi meni nešto, ja vama nešto.
razmjena dobara.
pokušat ću biti objektivna što više mogu i obuhvatiti sve vampire, od Dracule, Bladea, Lestata do Buffy.
ne želim svoju paznju posvecivati samo jednima od njih jer to nebi bilo fer. ali, napominjem većina postova će biti posvećeni onima anne rice pošto sam njezin fan.
evo toliko za sad za uvod. od sutra vec počinjem sa pravim poslom


sve vas lijepo grickam za vrat smijeh
PANDORA

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.