+FORSAKEN+

srijeda, 11.01.2006.

I know the truth now and I don't love you anymore...

Image Hosted by ImageShack.us
Sinoc sam bila sa ekipom u parku nadajuci se da necu vidjeti Mr.wrong guy(moj ex boyfriend).Ali,izgleda to tako uvjek bude-kad hoces da izbjegnes nesto naletis pravo na to. Tak sam i ja srela gore pomenutog tipa.Evo kak je to bilo:na ulici sam vidjela svog frenda kog dugo nisam gledala tak da sam prisla da se pozdravim s njim.I dok sam ja pricala sa frendom nesto me uhvati oko struka i stavi mi ruku na oci. Ja se naravno naljutim jer stvarno ne volim kad mi neko prilazi na takav nacin i svi ljudi koji me poznaju znaju da mi ne smiju prilazit tako. I ja se lijepo pocnem branit i oborim onog ko me je drzao na zemlju. I taman krenem ic nazad ka ekipi kad zacujem poznat glas koji me zove po imenu. Okrenem se i imam sta da vidim:obalila sam svog bivseg na zemlju! Ljudi ne mogu vam opisat kak mi je bilo milo! Kuzite da nisam u najboljim odnosima sa njim. Nisam. Raskinuli smo 4 dana posle Nove Godine i odlucili da ostanemo frendovi. Ja sam inace htjela prekinut jer nisam vise bila zaljubljena u njega i to mi je bilo ok da ostanemo frendovi ali onda sam saznala da me je varao dok smo bili zajedno i stvarno sam se razbjesnila na njega! Rekla sam mu svasta,bacila sam cak i praznu bocu pive na njega i odlucila da necu vise rijec s njim progovorit. bas sam bila ljuta.Posle par dana ljutnja me je prosla i bilo mi je svejedno i onako ga nisam sretala u gradu sve do sinoc. A sinoc mi je bilo i milo sto sam ga onako srusila na zemlju pred njegovim drugovima ali mi ga je doslo i nekako zao. Vise puta me je molio da mu oprostim i ostalo ali jednostavno znam da nema smisla pokusavati ponovo. I rekla sam mu to sinoc. Posle malog incidenta :) otisli smo na pice i da,oprostila sam mu i ponovo smo frendovi ali samo frendovi. Mislim da je tak najbolje,posle svega znam da ja njega stvarno ne volim makar ne kao decka.Sad je ok,ali znate kako kazu: oprosti ali ne zaboravljaj! Necu,sigurno da necu! Eto tak,mislim da sam vas dovoljno smorila. Palim sad kod frendice . Pozdrav
- 14:33 - Komentari (8) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>