veljača, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        

Ožujak 2007 (1)
Veljača 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

Alo ljudi,ja sam vam bivsa curaizmaste,tak da znate...

Linkovi

metalkaaaaa
dora
lele13
s@ndro

fotkice:

Blog images

Blog images


Bigoo

Bigoo


Image hosting

Image hosting


Blog images

Blog images


Blog images

Blog images


Blog images

Blog images


Blog images

Blog images


image hosting file

WARNING!komentirajte.


image hosting file

image hosting file


myspace layout

myspace layout


Myspace layouts

Myspace layouts


MySpace

MySpace


Myspace layouts

Myspace layouts


image hosting for myspace

image hosting for myspace


image hosting file

aaappcihadead!


Image hosting

jel vidiš kak sam slatki?naughty


MySpace images

mljac.njam.njami


Blog images

black catnaughty


Friendster

blue or killburninmad


myspace layout

crveno hartcerek


Image hosted at bigoo

malo toplinethumbup


Images for your blog

ovo je baranašiča guzila partizankayes


MySpace

sve se vrti oko novcagreedy


MySpace

shades of bluethumbup


Image hosting

ozbiljnost prije sveganut


Blog images

blacky catynaughty


Customize your blog

fuck of


Image hosting

mene valjda nečeš pojesti,ha?


Friendster

S. Valentinovo!



mjuzike:












srijeda, 21.02.2007.

Mrzim tu glupu štafetu!

Halooooooooooooo-ha!mahlud
Evo mene s novim postekom
i tak vam ja idem k vama,al
tu postoji problemeek.Post mi
ne stane v torbu.Šala.ludE
vidite ja sam se i danas posvadila
mislim potukla s Leinim dečkomheadbangdead,
i da nekaj velim kaj sam
S@ndroju obečala još u
prošlom blogubang.S@ndro vam
je moj bratič posjetite ga
piše blog sa svojim frendom
i piše isključivo o svom
hrvačkomyes životu on vam je
proglašen za naj hrvača
grada Koprivniceyesnono!Molim jedan pljesak!
Ono kao...Baba mi uručila štafetu...
Lea the metalkaaaaa
pa evo:
1.nasmrt se bojim kukaca i
vampira i stalno imam osječaj
da me sljede
2.zapravo nemam naj
pjevača ni pjevačicu nego
slušam sve pjesme koje su mi dobre.
(one u boxu su samo neke)
3.iz dana u dan se svadim s Leom
al se isti dan pomirimo
4.naj igračka mi je mucek jedan
pes Piki.On je uvjek u mom krevetu
i več je star godinu dana.
5.kak da velim...povjerljiva
sam.jako dobro znam čuvati tajne,
ali znam i lagati.
evo gotovo je sa štafetom a ja je
uručujem:S@ndroju.
A sad se odmorimo od te usrane štafetenaughtynutzujowinkyes.
E u nedelju su mi došli kumovi,
i krenuli mi na biljar.E tam ti mi prvo igramo
dva i dva i ja ti pobjedim što je čudo
za meneyes.I ja ti kakti ušla u takozvane
'finale'.E i sad ti se ja pripremam puknut
lopticu al neznam kam.I meni Petar
s prstom pokaže kamdead i sad ti Hrvoje zbije neakvu
bezveznu šaluyes i sad se mi naravno počnemo
klesit,e naš kak.I ja se još smijem i idem
pucati kak sam se smijala krivo puknem
a kak je ovaj držal ruku naglo ju povuče k
sebi i nesečam se točno nekaj je rekel ko
'jojks'zujo!Bok te vritnul Kazo bok te mazo.
Itako.Nič ajd bokec!thumbupmahwavethumbupmahwavethumbupmah



| Komentari (26) | Printaj | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.