veljača, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        

Ožujak 2007 (1)
Veljača 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

Alo ljudi,ja sam vam bivsa curaizmaste,tak da znate...

Linkovi

metalkaaaaa
dora
lele13
s@ndro

fotkice:

Blog images

Blog images


Bigoo

Bigoo


Image hosting

Image hosting


Blog images

Blog images


Blog images

Blog images


Blog images

Blog images


Blog images

Blog images


image hosting file

WARNING!komentirajte.


image hosting file

image hosting file


myspace layout

myspace layout


Myspace layouts

Myspace layouts


MySpace

MySpace


Myspace layouts

Myspace layouts


image hosting for myspace

image hosting for myspace


image hosting file

aaappcihadead!


Image hosting

jel vidiš kak sam slatki?naughty


MySpace images

mljac.njam.njami


Blog images

black catnaughty


Friendster

blue or killburninmad


myspace layout

crveno hartcerek


Image hosted at bigoo

malo toplinethumbup


Images for your blog

ovo je baranašiča guzila partizankayes


MySpace

sve se vrti oko novcagreedy


MySpace

shades of bluethumbup


Image hosting

ozbiljnost prije sveganut


Blog images

blacky catynaughty


Customize your blog

fuck of


Image hosting

mene valjda nečeš pojesti,ha?


Friendster

S. Valentinovo!



mjuzike:












petak, 16.02.2007.

shame on you!

Shame on you!Kako možete
ostavit mi samo 7 bjednih komentara?
Sram vas bilo!Pogotovo moje naj
frendice Leu i Doru.Nisu mi ostavile
niti jedan komentarnamcor.Uglavnom Lea je
na igraonici priznala svoju simpatiju s
kojom je prohodalayes.A.A.Ante Ambrošič.cerek
Danas sam se s njim potuklaheadbangmadburninmadpuknucu.Bok
te hračnul je v mene.Budalano.Neznam kak
Lea opče s njim more hodatilud.Mislim ono.On
je zgodanyesnaughtyzujonut al je glup bok te ko ništ.
Još mu je dala privjesak srce na kojem piše
you are the key a na njenoj polovici
to my heart.Mislim ono kak romantično"eek".
I još je valjda meni iz inata kupila
isti ali potpuno isti kakav imam ja.Privjesak.
Evo i još mi je tata pojel sve smokijenjami.Uvjek se
meni događaju grozote,kojekakve i šta.Svi me samo
i dalje mrzezijevblabla.Nina ovo Nina ono.Još se stara
svima jada kak ne dobivam svaki dan peticebang.Kak
Mia može a ja ne.Mislim ono.Dobro bar sam dobila novu piđamugreedy
i sutra idem k Mati na utrku s autima na plejkudead.Da ju malo
pobjedim.Joj kad se setim ja sam na njenom ročkasu prvi put igrala
te neakve utrkerofl i dvaput sam ju pobjedilayeseek.A ona je
jadna pozvala 6 cura i 3 su se igrale dogot nisu otišle a
druge tri je pokupila Lea;one su si navodno sestre.Ja sam
se jedina ostala igrat s Matom i bila je tak tužna.
A jadna.Kaj još reč?Niš Vidimo se i čujemo
na idučem postu.Hvala na pozornosti i doviđenja.
wavemahwavemahwavemahwavekisswavemahwavemahwavemahwavemah


adopt your own virtual pet!



| Komentari (83) | Printaj | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.