veljača, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        

Ožujak 2007 (1)
Veljača 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

Alo ljudi,ja sam vam bivsa curaizmaste,tak da znate...

Linkovi

metalkaaaaa
dora
lele13
s@ndro

fotkice:

Blog images

Blog images


Bigoo

Bigoo


Image hosting

Image hosting


Blog images

Blog images


Blog images

Blog images


Blog images

Blog images


Blog images

Blog images


image hosting file

WARNING!komentirajte.


image hosting file

image hosting file


myspace layout

myspace layout


Myspace layouts

Myspace layouts


MySpace

MySpace


Myspace layouts

Myspace layouts


image hosting for myspace

image hosting for myspace


image hosting file

aaappcihadead!


Image hosting

jel vidiš kak sam slatki?naughty


MySpace images

mljac.njam.njami


Blog images

black catnaughty


Friendster

blue or killburninmad


myspace layout

crveno hartcerek


Image hosted at bigoo

malo toplinethumbup


Images for your blog

ovo je baranašiča guzila partizankayes


MySpace

sve se vrti oko novcagreedy


MySpace

shades of bluethumbup


Image hosting

ozbiljnost prije sveganut


Blog images

blacky catynaughty


Customize your blog

fuck of


Image hosting

mene valjda nečeš pojesti,ha?


Friendster

S. Valentinovo!



mjuzike:












četvrtak, 01.02.2007.

alo ljudi evo me natrag

Bok pipli,me se sječate?wavemah
Pa ja sam vam vaša stara curaizmaste,
samo šta mi je novi naziv forka-curkadead.
I tako...E ja sam vam u školi u rajusmijehthumbup.
Sve zahvaljujuči Lei koja je potaknula
poluglavnu facu razreda da se smirinaughtyyes.
Samo kaj me iz hrvackog raska razmestila
sa slinišom koji je tak munjen i ružan i glup da
ni ne zaslužuje da mu se ime piše velikim
slovombangludzujo.Uostalom ovo je nadimak.I tak.
E svi koji posjetite moj blog izvolite lepo
ostavit barem 1 komentar
.I točka.
I tako mi vam pišemo iz engleskog gramatiku i
rječi i ja iz obadvojega dobim peticu i to jedina u
razreduyeswinknaughtynutrolleyeswink.Vidite
kak ja imam glupi razred tak se ja na
svakom ispitu proslavim.Jedino nisu glupi Lana,Mia,
Anja,Kata,Mata,Ambrošič,Sinjeri,Dragana iiiiiiiiiiiiiiii...ludzujo
To bi otprilike bilo to.Ne za celi post,samo za nabrajanje.
E Lea-moja sisterka zadnje dane doslovno
cvate od srečeyeseek.Al da bi to bilo doslovce doslovno
treba joj zrasti cvetek na glavilud.Uglavnom ona cvate jer
je otkrila da se odabranik njenog srca zacopal v njucerek.
I tako.Nema niš posebno.Ko i svi radovala sam
se snegu al zima ko prolječebangnamcor.E na likovnom smo Mia i
ja delale sklupturu od kartonazijev.E ludorolleyes.Mi smo delale konja,
koji nije ispal nič posebno jer su dečki potrošili svega selotepa.
E i onda se taj konj pretvoril umjesto u četveronošca,u
klimavonošcaburninmadheadbangmad.A i glava mu je bila veča od tjela.
Niš.Čao ljudi do idučega tedna!mahwavemahwavemahwave



| Komentari (151) | Printaj | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.