listopad, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

ovo je istinita priča... jedna priča, više postova... moj život u dijelovima. moji osjećaji... moja istina.


Tko Je Fear Puppet...
... to je jedno djevojče puno sebe, tinejđerica je, dolazi iz varaždina

... to djevojče puno toga i voli i ne voli

... voli svoje prijatelje, životinje, crnu i bijelu boju, vodu, čokoladu, voli žvakat žvakaće gume.. i to jakooo

... ne voli bahate ljude, trač babe, lažljive osobe, nepouzdane, ne voli sve vrste čušpajza, ne voli pravo krzno, ne voli sparine, kič i ne voli šmikere...

... zapravo, više toga mrzi nego voli...

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr


Click here to get avatars like this!

Click here to get avatars like this!

Click here to get avatars like this!

Click here to get avatars like this!

Click here to get avatars like this!

ponedjeljak, 30.10.2006.

Fucking Freak

to sam ja smijeh. istina...kaj ćeš, meni je baš ok i nije me briga što drugi misle! dosta mi je ljudi koji samo misle na to što će drugi reći za njihov stil, odjeću... ono get a style! and life too...dead čovječe, I hate people.

da.. mrzim ljude. jer su tako glupa i sebična bića. uf. najrađe bi bacila nekakvo prokletstvo na sve. da se nauče pameti! što su sve uništili, i što će sve uništiti... to sam može ovaj usrani ljudski rod. mislim bez uvrede ljudi, ima i izuzetaka. ali ostatak je za poludjet. uništi, izgradi, zagadi. to je moto današnjih biznismena i poslovnjaka. drop dead! danas svi misle samo na sebe i na to što će drugi reći o njima. jebeni narcisti ( sry na izrazu). fuj, da vam pljunem u lice. još bi rekla da je najbolje ljudima tamo u prašumama, izolirani od današnjice. evo mi želje u budućnosti; live in forest! btw, ovo nije loša ideja... naughty

khm, znači frik sam po razmišljanju.... wink... po odjeći. daj ja idem u razred šminkera. dođem u školu u crnoj majci i pitaju me tko je umro. gle, nisam obožavatelj roze i zelene boje, volim simple boje. smeđa, crna, bijela... nisam ja kriva kaj se ljudi oblače ko velike barbike. ono sry, ali svatko ima svoj stil i ne seri po tuđem. zapravo možeš srat ako je netko barbika rofl. nebi ja... iskreno, za mene je roza boja ko biku crvena. lol, koja usporedba. mrzim rozuuuuuuu. hvala na razumnjevanju. LoL.

i ono zadnje: frik po glazbi. ja slušam ja sam mješanac smijeh. mješanac rokerice, emačice, gothičarke :), darkerice... jednostavno volim tu muziku i točka. dark is my life! dok spomene marilyna mansona ljudi me gledaju ko luđakinju, dok nightwish odma me tračaju, o my chemical romance da ne govorim... ljudi dajte naučite prihvaćati tuđe interese. ja osobno ne podnosim kravu britney, ni onu christinu aguileru ( akos e tak uopće piše) ali ne serem po ljudima koji ih slušaju. poštujem čovjeka bez obzira kaj sluša. molim lijepo, želim biti poštovana!!!
fala.

evo, ja sam FREAK. mislim, ja sam proud freak. daj danas kraj takvih ljudi i želim biti freak. YEEEEY I'M A FREAK!!! God bless freaks! and all good people. negdje sam pročitala PEOPLE=SHIT. slažem se. potpuna istina... do sljedećeg javljanja, pozdraf!


fala sarchyci na sljikici... baš je cute... pravi freak...dead

Fear Puppet

edit: promijenila sam predložak... zato jer je gore kao lutkino lice a pošto sam ja Fear PUPPET jednostavno nisam mogla odoljeti... dead...



| Komentari (57) | Isprintaj | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.