Can't stop rain from falling. - The world is better place when it's upside down. - Blog.hr
21.09.2008.

Can't stop rain from falling.

Photobucket
*by me.

Idem sada po blogovima i na svakom blogu nađem post o jeseni. Pa evo da se i ja pridružim većini.

Jesen mi nikada nije bila omiljeno godišnje doba. Bila sam više ljubitelj starka-razdoblja. Ali nakon ovog užasno vrućeg ljeta veliki sam ljubitelj laganih kišnih kapi.
Mjenjam se i ja. Volim tmurno nebo. Volim sjediti pred grijalicom. Volim slušati udaranje kiše od prozore. Volim piti topao čaj.
To mi daje osjećaj sigurnosti.
Pitam se sada, gdje je nestala ona curica koja je uživala u bojama i suncu. To što više nisam Dolly...
Valjda se to zove odrastanje.
Da me razumijete, ja sam i dalje vesela. Smijem se, cerekam i kikoćem. Vesela sam. I volim ljude.
I volim jesen. Volim igru sivih boja na nebu, pucktanje lišća pod mojim novim martama, toplotu moje nove ljubičaste palestinke i vjetar u mojoj kosi.
I as you can see, kupila sam si nove marte. Mojoj sreći nema kraja :D Ustvari, još da si kupim kariranu crvenu punk suknju. Aw.

Sada idu mračniji dizajni. Valjda to dolazi sa vremenom.

Sutra idem trčati po lokvama sa svojim crvenim kišobranom.

Volim:
*kišu
*grijalicu
*čaj od kamilice
*stavljati slike na Facebook, Dernek i Myspace
*svoje nove marte
*svoje palestinke
*svoju jaknu
*MSN
*svoje društvo
*izlaske kod A.
*svoje žene (:
*čitati blogove
*učenje, jer imam jako malo za učiti (:
*vikend

Ništa ne mrzim i ništa ne želim. Trenutno.

Čitam: Još uvijek Breaking dawn.

Gledam: Trenutno, Lud zbunjen normalan.

Slušam: Nightwish.


Eternal

Photobucket
20:46 , Komentiraj { 15 } Print

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

komentari da/ne
< rujan, 2008 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          

Studeni 2008 (1)
Listopad 2008 (2)
Rujan 2008 (4)
Kolovoz 2008 (3)
Srpanj 2008 (1)
Lipanj 2008 (2)
Svibanj 2008 (3)
Travanj 2008 (2)
Ožujak 2008 (3)
Veljača 2008 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Nothing sweet about me.
Neira*

Sve što trebate da znate o njoj je da je brbljiva, vesela, perverzna, fotograf i obožava grliti ljude.


snova

Lessions to be learned.
Lud je samo onaj čija se ludost ne poklapa sa ludošću većine.


eternal.n@live.com

Volim:
x x x x x x x x x

How blind can you be?
Photobucket

Words like violence.
Copyright © 2008. By Eternal*

credits
duckdz. - x x x