ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Ožujak 2008 (1)
Veljača 2008 (3)
Siječanj 2008 (1)
Prosinac 2007 (2)
Listopad 2007 (1)
Rujan 2007 (2)
Kolovoz 2007 (3)
Srpanj 2007 (3)
Lipanj 2007 (2)
Svibanj 2007 (2)
Travanj 2007 (5)
Ožujak 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

...Sve I Da Je Svaki Losh, Uvijek Ima Jedan Josh, Da Me Slaže Pametno, I Uvjeri U Suprotno...


Free Site Counters
Free Site Counters

...Linkichi...

~Aida-best frendica
~Mario-best frend
~me & Mario :D
~Angel Dust
~Nikolina
~Carpe diem(iskoristi dan)
~mindtraveller
~Nanaaa

...WhO iS sHe..?!

...E pa ona vam je jedna sasvim normalna (hahaha), jednostavna, osjecajna i zbunjena 15godisnjakinja koja trazi savrsenu ljubav da od nje stvori savrsenu pricu, i iako zna da takvo nesto ne postoji—ne odustaje =)
Prosla je u zivotu svasta, mnoga razocarenja, suze, boli i gubitke, ali ipak prevladavaju sretni trenuci ispunjeni smijehom,koje joj omogucuju njezini naj frendovi koje obozava =)
Voli puno pricati, ljudi koji je poznaju to jako dobro znaju…=) inace nije sramezljiva, otvorena je i svakome kaze sta misli... ponekad pretjerano reagira, al'..brzo se ohladi =)
…takva je kakva je i ne misli se mijenjati =)

sTa VoLi?..
…svoje frendove
…mamu, tatu, buraza =)
…glazbu
…cokoladu
…citanje
…prichanje =)
…smijeh =)
...One Tree Hill
…Omladinac haha =)
…iznenađenja
...sanjati

Sta NE VoLi?..
...biti u centru paznje
…lazi
…suze (iako ih u njenom zivotu ima i previse)
…kad pate njoj drage osobe
…fiziku i kemiju =)
…skolu opcenito =)
...rastanke
...smrt

sTa Je uSreCuJe?..sitnice =)

sTa sLuSa?..…e sad, tu nece nabrajat jer da ide nabrajat vec vas vidi --> „O Boze, ova se gubi“ haha, mislim-to cete se cesto pitat dok budete citali njezine postove al oke =)..
…nego, da…slusa sve i svasta…vecinom je to punk i rock, al..cesto je ulove zute min pa se slusaju narodnjaci…tako da, naci cete tu svakakvih stihova…pa i njezinih, tu i tamo =)

sTa Je ZeLjElA--> i oStVaRiLa?..
…zaboravila je njega (Idiota) x)
…bila je sretna ovo ljeto
…uspjela se upisat u gimnaziju
…uzivala je ovo ljeto i BILO JE bolje nego proslo

sTa ZeLi?
...da on zeli isto sta i ona
...(ostati)biti sretna
...nikad ne zaboraviti ovo ljeto i uspomene koje joj je donijelo
...nauciti uzivati u sVaKoM trenutku njezinog zivota, bez razmisljanja o posljedicama

NjEzInA aBeCeDa x)
A --> Aerosmith,definitivno.../ i Aida, best frendica =)
B--> bik, horoskopski znak :) / brbljavost! x)
C--> crna...njezina boja.. / chips od paprike x)
D--> Daryl, jos jedna best frendica
E--> Eminem-mrzila ga je nekad..sad ga samo ne voli x)
F--> argh, nema blage sta s tim slovom :))
G--> gimnazija..hah,vidjet cemo kako ce se snac u svemu tome =) / glazba-vazan dio njezinog zivota
H--> hrkanje-mrzi kad netko hrce..uf,nocna mora! x)
I--> hm..Idiot..sta reci,dragi moj shvatio si neke stvari malo prekasno../ iskrenost-cesto ju je kostala njezina iskrenost..
J--> jagode..mljac.. / jbg,jbt-to cete cesto cut od nje
K--> kiki-riki..luda je za time x)
L--> lolly pop..haha,misli da su lizaljke fakat perverzne..bolesno, ali istinito x)
LJ--> ljubav,of kors..patila je i previse zbog tog fucking osjecaja, al..to je cini ispunjenom :)
M--> mama..da.. jedina osoba koje je razumije i podrzava u svakom trenutku =) /..ii mario, best frend koji je također uvijek uz nju..
N--> Nina, njezino ime koje obozava hah x) / Nutella
O--> "Oprosti" x)
P--> prijateljstvo..jedna od najvaznijih stvari u njezinom zivotu...
R--> roza...mrzi tu fucking boju / redbull
S--> suze...precesto je prate../ starke x) / sreca
Š--> šeprtlja-priznaje, šeprtlja je.x)
T--> tortaaa..mljac!
U--> umišljenost-mrzi je!
V--> varanje-khm..sranje, da../ vodka!
Z--> zaigranost..bila je i ostala zaigrana haha x)

...songs


The Truth Lyrics



Say Anything Lyrics



Good Charlotte Lyrics

subota, 31.03.2007.

...Patnja nikako da stane, kazu vrijeme lijeci rane...

argh, laz!!! koliko vremena treba proci da ga ja prebolim i zaboravim? koliko vremena treba proci da suze prestanu teci? da zaboravim sve trenutke i uspomene? ..ako mi 4 godine nisu bile dovoljne, koliko jos?? koliko cu jos ovako patiti?? ..znam, previse je to pitanja..a niti jedan odgovor.. pokusavam naci smisao u ovome da vrijeme lijeci rane, al..ne ide mi bas..nema ga... a ja se samo ubijam sve vise.. lazem sebe i pretvaram se da mi nije stalo, ali...jos ga volim, isto kao i prvog dana...

..× No, I cant stop loving you.. No, I wont stop loving you... Why should I..? ×..
Ponekad se samo zatvorim u sobu, i u mraku se sjecam svih dodira i poljubaca... znam da se s time samo jos vise mucim, ali sta da radim kad mi je on u glavi 24h na dan.. ima noci kad uopce ne spavam, kad razmisljam o tome sta je poslo krivo..i sjetim se kako sam glupo zaj***la stvar... i rekla sam da mi je zao, 1000 puta, ali kao da mi vise ne vjeruje... znam da sam ga povrijedila, i znam da mu ej bilo tesko..ali kad se sjetim koliko puta sam ja bila povrijeđena, i koliko puta sam se ja osjecala duplo gore-njegovom krivnjom..a sve sam mu to oprostila.. znam da me to ne opravdava, ali najmanje sta on moze napravit je da saslusa sta imam za rec...samo to, da mu kazem da ga nikad nisam prestala voljeti...makar on to zna... a umorna sam od svega toga...
..× It's always getting harder than I thought it ever could ×..
on je sad s njom, i neka je, neka je sretan... ali mogao mi je bar priznat da joj se vratio, ne otici bez rijeci...najvise me pogodilo to sta me, nakon svega, nije mogao ni pogledati u oci i normalno pozdraviti..samo da je jednu rijec rekao, moglo je sve bit ok...al ovako bar imam vise snage da ga prebolim..vec cu jednom naci nekog ko ce biti dostojan moje ljubavi... jer on to vise nije...
..× I wonder why it always has to hurt, For every lesson that you have to learn. I won’t forget what you did to me, How you showed me things, I wish I’d never seen. But I was stupid, And you broke me down, I’ll never be the same again.×..



| komentari (29) | print | # |

utorak, 20.03.2007.

....boli, boli, sto sam tebe htjela...=)

I forgotten se vratila ponovno…ma znate vi da ja ne mogu bez vas i bez svog bloga =) =) i tu sad pocinje moja nova prica…mislim da ovaj blog necu pisat bas cesto, ovo ce bit samo za one trenutke kad budem htjela s vama podijeliti svoju srecu..ili tugu…da se negdje izjadam…=) khm, moguce da me uhvati luna pa da nabacim neki update ili novi post na starom blogu =)

...× Al' Samo Tebi Sanjam Da Se Vratim, Ponovo... ×...


..i sad pocinjem sve iz pocetka... kao sto sam napisala u posljednjem postu, okrecem novu stranicu.. nema vise patnje, suza ni zaljenja za nicim, ni za nikim… previse sam puta bila povrijeđena, i previse sam se puta razocarala..gotovo je s tim..

...× Sve I Da Je Svaki Losh, Uvek Ima Jedan Josh..Da Me Slaze Pametno I Uveri U Suprotno ×...


Sad znam kome mogu vjerovat i ko je uvijek uz mene, kad god treba… to su naravno, moj Mario i moja Aida…i ostali su tu, i njih volim, ali nekako…ovo dvoje me pozna najbolje, i znaju sta mi je bez da ja ista kazem…dovoljan je samo pogled, i sve se zna =) zato ih toliko i volim, bez njih…ne znam kako bi dalje…

...× Navikla, Na Lose Dane Ja Sam Navikla ×...


...to bi bilo to, za sada…samo da znate da sam tu opet, lol =)
Volim vas sve!! Kissach =)



| komentari (13) | print | # |

Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.