štafeta heheheheheh

MOJI SVIJETLI TRENUTCIsmijeh
bilo je to jedno jutro isto kao svako drugo prvi sat matematika(ranojutarnje ispiranje mozga)
jedan od prvih sati matematike,sila sam u klupu nastavnica je pocela pilat s nekim zadacima
ja se naravno nisam uspjevala koncentrirat samo sam se zafrkavala s frendovima,tako amo bezveze nesta pricali i ubacio se denis s komentarom nest kao da zamisli da imamo sise ovake ko nastavnica iz matematike .ja se uozbiljila i kazem ma daj onake visece ?ma nedaj bože ni pasu!!!!!!i naravno koje sam srice lude nastavnica je sve to cula :) izbacila me vanka ....i otad me zajebavaju nedaj boze ni pasu :)

živjeli!!1party
hahah ovo je bilo ove nove godine sve je pocelo nekim tulumom...bilo je ok...bilo je pića....
ja sam naravno odmah navalila,,,i popila sam neznam ni ja koliko i pocela sam izvodit uglavnoma nesta sam plakala da mene niko ne voli pocela napadat ljude koji su mi se javili...
svi su plesali a ja sam sidila na parkingu u lokvi povracine i plakala ali na kraju je sve dobro bilo ali uglavnom sam se tako osramotila s tim samosazaljevanjem da mi i sad muka doje kad se sitimheadbang

MJESEČARENJE blabla
ja sam mjesecar...hodam u snu i pricam...u snu sam iskrena ....i cesto hodam,,,hahahah valjam gluposti.jednom sam se prilikom uzivila u neki film i u snu sam se probudila i pocela davit brata . ...smijeh kad je ujak spavao kod nas ja sam se digla i uletila mu u sobu i pocela ga izvlacit iz kreverta i udarat šakama ovaj se jadan pripo i stara i stari doletili po mene i jedva me odvukli....ali u posljednje vrijeme mi se pricinjaju neke stvari i to se pretvara u neke nocne more...grhhh:eek

Pedajem:
Rinu
Stefu
i nemam vise kome:Phahaha...svi su to vec dobili:):)

26.01.2007. u 16:11 | Komentiraj (10) | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  siječanj, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



da/ne

just try to imagine

Dizajn by: RizL@ i sTrUdL@