< siječanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (2)
Veljača 2008 (2)
Siječanj 2008 (4)
Prosinac 2007 (5)
Studeni 2007 (5)
Listopad 2007 (4)
Rujan 2007 (1)
Kolovoz 2007 (2)
Srpanj 2007 (4)
Lipanj 2007 (2)
Svibanj 2007 (4)
Travanj 2007 (8)
Ožujak 2007 (10)
Veljača 2007 (22)
Siječanj 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

design by [TinchA]

...nesto o meni...


..ja sam Erna....
...rođena 11.02.1992.
...vodenjak...
idem u 2.c Ekonomske šk.
...svirim..harmoniku...
...pišen..pjesme...
...volin dupine...
Image Hosted by ImageShack.us

..ne pijen..ne pušim....
...obožavam pasati svaki dan 40km na bičikleti....
...Marčana...
...naj frendica...jena iz Cera...Dubravka...
Naj serija: One tree hill

Moj msn: marcanka_@hotmail.com










....Linkovi...

..Meni najdraži blogovi...
..Vale i Kika..ok cure..lipi blog
...Mare mare..so crazy....
...JeDaN sLaDak bLoGiCh...
...pReSLadAk bLoG..
.Žoli i Valle...otkačeno..predobro
..Jenni..malo munjena ...šala
..Soo sweet...
...MaLa MuNtIćAnKa...
Klancho..predobar blog
..SqUaW......
...Ljucaaa...
..tHIS my World..
Slatka mala gyrls..super blogich
..MALA nINicha...
...trixy..cool blogich
...MalLA iz Vodnjana...
ČiČka no 2
ovo je jedan PreDoBar Blog
..Lucy....
..Jena MaLa..elicH
..BlOG ...7777777
..VaNEssA
..noty kety...
..Dance like nobody is watching...
--Bad GiRL...
...Hanchy...
..kORANA...
super..blogich...

Ode morete staviti pjesmu na blog...
Uploading

web Jasmina Stavrosa

..pjesma posvećena jenen slatken i šarmantnen dečku..zna se kemu..šala mala...

Ti mi pamet mutiš,
kad te vidin,
niš više ne znan,
sve pozabin u ten momentu
ja!
Image Hosted by ImageShack.us


Srićna san,kad te vidin ja,
magari na te,cili dan ontar
pensan...
Tako sladak si ti,
želin da znaš da te volin ja

i da nanke jenega neču moći
osim tebe voliti ja i znaj
vajk ću se tebe rikordati i
samo tvoje ime ću ja
svojin zvati!!

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us






Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us



adopt your own virtual pet!


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


 

[nedjelja][20.01.2008.]

...nOvI poSt...

eJLA! Evo mene..nakon čuda vrimena novi post. hehe..počela škola.to nije bash dobro.tuzan.ovu šetimanu iman kontolne i to ne jenu nego dvi..matiš i stenografija..a bit če bolje..hehethumbupthumbupthumbup inače ja san superthumbupthumbupthumbup..poli mene nič ni novega..hehe...prwo fala svima na komičima..nastavite i dalje komati...thumbupthumbupthumbup, drugo..pensan poj ča trenirati..a ne kocati doma..hehe..eee i treće ove dane sami rođendani...da da...i to je super...18.01 je ima Klančo! SretAn RoĐeNdAN u zakašnjenjupartypartypartypuno sriće i zdravlja...Učer mi je imala mama rođendan..bilo mi je super hehe...a sutra ima Hanchy rođendan..malo unaprid čestitan..ali sve najbolje njoj želin.partypartyparty.a još malo pa iman i ja...jeee...to če biti fešta..zebavan se...nič gren van ja pomalo...komajte mi punothumbupthumbupthumbup,uŽiVaJtE...BuDiTe pRaVI...DeLaJtE kOmEdIjE...!
Evo ovo sam našla..neke izreke...pa priočitajte:

''Najprije mi oblikujemo svoje navike, a onda navike oblikuju nas''


''Svatko od nas je jači od navika''!


''Najbolje je da uvijek budete čisti i ulašteni,
vi ste prozor kroz koji promatrate čitav svijet''!


''I mi često prosuđujemo ljude i kada ne raspolažemo svim podacima''!


''Stekni koliko god možeš prijatelja, ali ne izgrađuj život na njima''!


''I onaj tko umre s najviše igračaka.. ipak umire''


''Ako sam ono što imam, a ako se to izgubi tko sam onda?


''Ne riješiš li domaću zadaću, nećeš izvoditi slobodna bacanja''


''Zakon ne možemo kršiti. O njega se možemo samo razbiti!''



''Počinjem od tog čovjeka u ogledalu.
Od njega tražim da se promijeni
i nema poruke koja bi mogla biti jasnija.
Želiš li poboljšati svijet,
pogledaj sebe,
pa onda ostvari promjenu!''



''Istinska ja tragedija, tragedija čovjeka koji se nikada u životu ne priprema za jedan vrhunski napor – nikada se ne širi i ne dostiže krajnji potencijal, nikada ne dokazuje svoju stvarnu veličinu!''



''Treba se prestati sputavati i staviti sve na kocku!''


''Pobjede na osobnom planu, uvijek prethode pobjedama na javnome planu''!


''Upoznali smo neprijatelja. To smo mi!''


''Osjetiš li da si deprimiran najbolje je učiniti nešto za nekog drugog''!



''Jedan od ključnih elemenata sreće je loše pamćenje''!


''Uvijek budi prvorazredna verzija sebe, a ne drugo razredna verzija nekog drugog''!


''Imam snagu desetorice, jer mi je srce čisto.''!


''Iskrenost je najbolja politika, čak i kad nije u modi!''


''Ja sam gospodar svog života''!


''Ljudi su uglavnom sretni koliko odluče!''


''Kada je riječ o mojoj sudbini, sjedim za upravljačem, nisam tek putnik''!¨


''Za izgradnju prijateljstva, često je dovoljna samo jedna osoba''!

''Nije stvar u tome što vam se u životu događa, nego u tome što u vezi s tim poduzimate!''



''Hoću li uspjeti, ovisit će isključivo o meni…'' JA SAM TA SILA!''



''Kako bi postigao životne uspjehe, moraš preuzeti inicijativu''!

Ko van se budu sviđale..napisati ču vam ih ja još....
papawavewavewave



[ 269 KomentarA ][PrinT ][# ]


<< Arhiva >>