Pjesmice...slike...

Image Hosted by ImageShack.us


Dala sam mu šansu on ju
je prokockao, dala sam srce
on ga je slomio, dala sam mu
život on ga je UNIŠTIO.


cerek
Ako se ikada sretnemo ti prođi,
prođi kao da se neznamo,
jedino tako možeš mi pomoći
da te prebolim nekako!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Teško je plakati kad ništa ne boli,
a još teže ostaviti koga srce voli!!!


Volim te ne zbog onog što jesi,
već zbog onog što sam ja kad sam s tobom.


Image Hosted by ImageShack.us


Možda ću žaliti što sam te upoznala, tražila
da budeš moj...možda ću plakati zbog ljubavi...
suzama proklinjati sebe...
možda ću ponovno voljeti...
=ALI NIKOG KAO TEBE=


Poslat ću ti vjetar da ti miluje kosu,
za dobro jutro poslat ću ti rosu.
Poslat ću ti mjesec da ti noću sja,
a na poljubac poslat ću se ja!!

Netko je želio da nismo zajedno mi ...
Netko je htio da budeš bez mene ti...
Netko nam je srušio sreću...


Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Ljubav je ruža,cvjetak koji nikad ne vene,
ljubav je zlatna nit koja je spojila mene i tebe!

Možeš biti samo osoba na ovom svijetu,
ali za nekog ti si cijeli svijet...

Možda Bog želi da upoznaš mnogo
pogrešnih ljudi prije nego što upoznaš
pravog i na tome ćeš mu kad se to
bude desilo biti zahvalna.

Jednom si mi rekao da sam djete
i to su bile riječi koje bole,
jer tada nisi znao da djeca nejvise
VOLE!!


Pjesmice...video...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us







Free Image Hosting at www.ImageShack.us







Free Image Hosting at www.ImageShack.us










Free Image Hosting at www.ImageShack.us







Image Hosted by ImageShack.us










Image Hosted by ImageShack.us









Free Image Hosting at www.ImageShack.us








Image Hosted by ImageShack.us








Laura Pausini- Surrender




Antonija Šola- Stradam




Antonija & Denis- Ukras ću te ja




Toše & Karolina- Pomozi mi




Petar Grašo & Jelena Rozga- Šta ti je svit



  srpanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Siječanj 2009 (3)
Prosinac 2008 (6)
Studeni 2008 (2)
Rujan 2008 (2)
Kolovoz 2008 (8)
Srpanj 2008 (9)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


...komentari .... vidish/nevidish....

Image and video hosting by TinyPic

kostur by: x Blog Master x

O meni...

Image Hosted by ImageShack.us

Zovem se Tina.
Imam 14.god.
VOLIM: ljeto, životinje, ljetovanje, ...
PJEVACI KOJE VOLIM: Vesna Pisarović, Laura Pausini,
Petar Grašo, Antonija Šola, Toni Cetinski,
Sandi Cenov, Enrique, ...
HOBI: rolanje, badminton, sviram sintisajzer,....
Evo to bi bilo nesto o meni...pussa.kiss

Imam jos jedan blog, a to je ovaj - slatketajnejednedjevojke.blog.hr


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

Slikice...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us







Free Image Hosting at www.ImageShack.us








Image Hosted by ImageShack.us








Free Image Hosting at www.ImageShack.us







Image Hosted by ImageShack.us







Free Image Hosting at www.ImageShack.us







Image Hosted by ImageShack.us








Free Image Hosting at www.ImageShack.us





Free Image Hosting at www.ImageShack.us






Free Image Hosting at www.ImageShack.us










Free Image Hosting at www.ImageShack.us








Free Image Hosting at www.ImageShack.us










Image Hosted by ImageShack.us








Image Hosted by ImageShack.us








Free Image Hosting at www.ImageShack.us

četvrtak, 31.07.2008.

Pozdrav svima....

waveBok!!! Jučer vam se nisam stigla javiti.... pa evo da vam se malo javim. U jutro nisam bila na moru pa ću ići popodne oko 5. Malo sam gledala reprizu od serije koju jucer nisam gledala... Malo prije je bila kod mene sestricna...pa smo gledale spotove na you tube.thumbup
Evo malo sam i promijenila dizajn i na dnu bloga možete pogledati neke spotove.
Cijelo jutro se dosađujem...gledam serije koje inace uopce ne gledam...osim jedne ...i super mi je... zove se "Tako te volim"...to je na programu kojeg vidim preko MAXtv-a.
Evo da vam kazem ....nisam mu poslala poruku...jos ću malo pričekati...
Nisam ga vidjela od kako je zavrsila škola...niti čula...malo mi fali sve.... i prošlo ljeto... no morem uživati i zaboraviti ga nekako iako je to jako teško...
zaboraviti nekog kog srce voli...noeek
Sutra putujem i nece me biti neko vrijeme... eto javim vam se čim dođem doma... a vi uživajte...komentirajte...čuvajte se...pussa... Pozdrav!!!!!

...slika mojih mačića...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


...moja mačka Tili i zec Bucko ...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


...moje kornjače Lili i Nemo...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us



~ KoMaJ (14) ~ pRiNtAj ~ # ~

utorak, 29.07.2008.

Evo da vam se malo javim...

wave Hej ljudi!!! Kako ste mi? Evo jutros sam bila na moru....bilo je lijepo...
Oko pet cu ponovno ici malo. Sada sam malo čitala knjigu i tako.
Malo sam neodlučna o tome da li da mu posaljem poruku ili ne....nis sama neznam a tako bi ga htjela cuti... no dobro..vidjet ću jos...da vam ne pricam previse...dead
Evo mali mačići napokon spavaju i mogu u miru pisati. Moj je maza i stalno prede.belj
Jedva čekam petak da otputujem. Nadam se da cemo ići...idemo u Gorski kotar...malo da promijenim okruženje...malo u prirodu...smijeh
Evo svaki dan pa i danas malo sviram sintisajzer. Zavrsila sam 4 god... i prosle god. nisam svirala...pa cu sada nastaviti .... moram do 9. mjeseca ponoviti neke pjesme koje sam svirala.pjeva zujo
Pussa.... mah



~ KoMaJ (4) ~ pRiNtAj ~ # ~

nedjelja, 27.07.2008.

Napokon lijepo vrijeme!!!

wave Hallo ljudi!! Evo jutros nisam bila na kupanju jer je bilo oblacno...
Ici cu popodne...poslije ručka... Evo danas mi nije dosadno ... kod mene je sestrična. yes
Upravo nosim jednu malu bebu...macica...malog betovena...jadni traze mamu pa bi cucali prst....slatkice male...thumbup

Evo malo sam se sjetila da vam nesto napisem i tako...Ja vam voli ljubavne pjesmice...nekada sam ja pisala svoje. Sa lijeve strane mozete procitati neke koje sam nasla, a sa desne strane mozete procitati nesto o meni...cerek

Sada preko ljeta čitam čitam "Šopingholičarka u inozemstvu" od Sophie Kinsella. Do sada sam vec procitala: "Šopinholičarka ima sestru", "Šopingholičarka i beba" i sada čitam "Šopingholičarka u inozemstvu" greedy Knjiga mi je super.

Malo prije sam jela kukuruz....sada moram ici jer idem brzo ručati i onda cu na more. Pozdravljam vas...lijepo se provedite...pussa...mah



~ KoMaJ (10) ~ pRiNtAj ~ # ~

subota, 26.07.2008.

Hej!!!-pospano

wave Bok ljudi!!! Kako ste mi? Ja sam pospano...jucer sam do jedan ponoci bila na Joletu. Bilo je super. Vatromet je bio prekrasan!zujo
pjeva Jole je super pjevao... zapravo sve je bilo super!

Sada planiram kada cu ici na more. Mozda ujutro idem sa svojima,
a popodne sa prijateljicom.....bang

Netko mi jako fali.... a on... zaljubila sam se u krivog...
...fali mi prošlo ljeto....poruke... ma necu vam nista vise pricat...
...neki me znaju...necu vas zamarati....rolleyes

Evo sada moram ici brzo se srediti za na more... javim vam se...pussa...:
mah



~ KoMaJ (11) ~ pRiNtAj ~ # ~

petak, 25.07.2008.

Mačići

wave Bok ljudi!! Evo da vam ispricam jednu priču...
Jednog dana su na terasi susjede cijeli dan mjaukalo je četvero mačića. Jedan je s terase pao na cestu.... donjeli smo ga gore i svi za nama..
Tada samo ih sklonili i pustili preko noći da ih mama nađe...ali od nje ni traga.
Evo sada su kod nas... dvoje su ženke i dvoje muški..
Moj je mali Bettoven-stalno prede i velika je maza...on je pao s terase.
-mali sivi čupavi

Micka je bratova- mala crno-bijela, velika ulizica...

Sony i Marka poklanjamo. Dolje na slici sam vam stavila Bettovena.
thumbup
Evo jos nisam skuzila promijeniti dizajn...
Sada moram ici ručati i navečer idem na ribarsku u Lovranu.
Pjevati će Jole.
Evo nadam se da vam se svidjela priča o napuštenom leglu mačića.
Ja već imam jednu veliku mačku, pravu princezu koja je jako ljubomorna,
ali slatka. Pozz...pussa...mah



~ KoMaJ (3) ~ pRiNtAj ~ # ~

Pussa svima!!!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



~ KoMaJ (2) ~ pRiNtAj ~ # ~

Evo slikice...

Image Hosted by ImageShack.us



~ KoMaJ (1) ~ pRiNtAj ~ # ~

srijeda, 23.07.2008.

Pjesmica...

Nista u životu, tako
ne boli, kao kada nekog
UZALUD VOLIS!

Tjeram te iz sebe,
sa sobom se borim...
Želim te mrzit, al te
prokleto volim!!!



~ KoMaJ (1) ~ pRiNtAj ~ # ~

Moj prvi post!!!!

wave Hej ljudi!!! Ja sam Tina. Nadam se da cu vam se svidjeti, ja i moj blog. Evo nesto mozete saznati o meni sa strane. eek

nutEvo sto da vam kazem... uzivam ...kupam se....suncam....
rolleyesNemam vam vise nista za reci.... za prvi put je ovo... a u slijedećim postovima cu vam vise pisati..kada se malo ufuram u ovo...yes
pozzzzzzz svima do slijedećeg posta!!!!!!mahzujo



~ KoMaJ (3) ~ pRiNtAj ~ # ~

Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.