ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

design by Tincha

Opis bloga





Ako tražite zabavu i smijeh došli ste na pravo mjesto...
Ovaj blog dočarava ludosti najbolje ekipe na svijetu!


pusa svima i dobru zabavu na blogu!!!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Katika&Lory&Iva&Vivien

Evo i dvije ludače!!haha

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Slika s Krizme!!!

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr


ImageChef.com - Create custom images



Blogovi koje posjećujemo:


Cabo-legendaludparty

Nina-mala bi dala...sve za Rijekuzubo

Tino&Deni luđacimahzujo

Danko & Tinofinopjeva

Sanjin & Juremahmahmah

Deniludzujothumbup

Vane & -Dora-moja luda frendicathumbupthumbup

Ana & Jelenagreedygreedy

Sandacerekkiss

Ima li tko luđi?(mislim da nema)mahzujo

Naše Lude Kety & Maresmijehsmijeh

Naš ludi Staklenkoyesbeljroflmah

Arijana - cura iz Ckfinofino

Iva & Anđela (ŽRK Orijent)mah

Ena & Zoraludlud

Andreathumbupgreedythumbupgreedy

Mia & Jelena - cure su stvarno supersretan

Antonia-fora blogichsmijeh

Navarona-znam ju od rođenjasretan

Arianabeljkiss

Mauro...jedan...cerekcerek

Nina & Mely - stvarno su crazyyeseekyes

Možete nas dobit na msn-u:
Lory
lorena.topolovec@hotmail.com
Vivi
vivien.spalj@gmail.com




Free Site Counter
Free Site Counter

ImageChef.com - Create custom images

Evo par slikica koje opisuju nas...

image hosting for myspace

image hosting for myspace










www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws

Scroll images by bigoo.ws








MySpace

MySpace




MySpace

MySpace




layout for myspace

layout for myspace




Customize your blog

Customize your blog





Friendster images

Friendster images




MySpace

MySpace













Naše dvije NajDraže....

Image Hosted by ImageShack.us

Sve je ona meni

Volio sam jednom jako
u životu svom,
garavušu, garavušu
u sokaku mom

Ref. 2x
Sve je ona meni
dobro sto ja znam
srce moje lažem sebi
bolje kad sam sam.


Opile me njene oči,
ne znam što je nju,
pa je dala mladost svoju
za barabu tu

Ref. 2x
Sve je ona meni
dobro sto ja znam
srce moje lažem sebi
bolje kad sam sam.


Otišla je za tri dana
ni sam ne znam kud
srce moje za njom kuca
ali uzalud


Ref. 2x
Sve je ona meni
dobro sto ja znam
srce moje lažem sebi
bolje kad sam sam
.








PRIJATELJU NIJE LAKO



Kad se sjetim teško mi je
niti plačem nit se smijem
Samo želim da zaboravim
i da život bez nje nastavim 2x


Ref:
Prijatelju nije lako
kad se nekog voli tako
Kao što sam volio je ja
Vjerovo sam ja toj ženi
sve je ona bila meni
A na kraju ostao sam sam 2x


Bez nje život život nije
a ja pjevam ko i prije
onu pjesmu o životu mom
ona mi je sve na svijetu tom


Ref:
Prijatelju nije lako….
kad se nekog voli tako
Kao što sam volio je ja
Vjerovo sam ja toj ženi
sve je ona bila meni
A na kraju ostao sam sam 2x
A na kraju ostao sam sam
.





subota, 31.03.2007.

Fešta kod Jure!!!!!

Evo nas opet,i danas smo od volje napisat vam nešto novo..
Naravno, još ludih sličica... (kao što smo vam i obećale)
I jako puno pijanstva....
Imali smo "party" kod Jure...
Bilo je prva liga i to vam i slike dokazuju... (koje ćete vidjeti ali ne sve,haha
jer to nije za pokazivat to je za privatni album....)
A kako ne bi bilo kad se našla prava ekipa....
TOTALINI LUĐACI!!! puno alkohola, još više smijeha, ludovanja i pjesme!!!
Bili smo u konobi tako da vam to treba sve reć jer smo A....... imali koliko poželiš
..





Evo Kao što vidite super smo se zabavili, što se i vidi...
dobro je to Što nitko nije morao ostati spavat kod Jure,
a pijanci su uspjeli doć do kuće
Iako neznam kako su uspjeli!!!
Jedino što je sigurno, BILO NAM JE ODLIČNO!!!
Puno pozzz našoj ekipi od sinoć a drugi petak nastavljamo feštu...
Pusa od Lory & Vivi



| komentari (123) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.