forever alone

četvrtak, 03.11.2005.

Njezini nedostaci

Izgleda da nisam nikakva proročica jer sam iz matematike dobila 5. Hahahahahahaha…! Baš sam sretna!
Danas sam prvi put nakon čitanja dnevnika, vidjela moju „najbolju“ prijateljicu. Uf, koja licemjerna faca! Stvarno sam postala zla prema njoj. Mislim pričam s njom, ali joj svaki put nešto spustim i ona se ko zec pukuni i ne progovori ništa više. Znam da se ne smijem svađat sa njom jer će skužit da znam, ali si jednostavno ne mogu pomoć!
Tako me nervira… Užasna je, cijeli dan danas u školi sam joj tražila mane i našla sam ih mnogo, i karakternih i tjelesnih:

KARAKTERNE TJELESNE
Sebična Kratke noge
Pravi se pametna Debljina
Otračiva Premala usta
Nepovjerljiva Debeli prsti
Šutljiva Mali nos
Ne zna se zabavit Pjegice
Nedruštvena Puno puhica po licu
Primitivno razmišlja Dlakave ruke
Ljubomorna



Mislim da bi to sve (od onoga čega bi se mogla sjetit). Nisam umišljena, i ne smislim da sam ja neka ljepotica, ali sam svjesna da sam barem malo ljepša od nje. Možda ne u licu, ali sam svakako mršavija i nemam izbočina (osim malo većih guzica i sisa), i dosta sam visoka (to mi je u obitelji). Tako da je ona ljubomorna na moj izgled te me pokušava u svemu ostalome stić, kao na primjer u školi-ona po cijele dane uči (što je i još jedan razlog zbog kojeg mi ide na živce) samo da bih imala bolje ocjene od mene. Lani na polugodištu se svima okolo hvalila kako je bolja od mene, a kad sam je ja na kraju stigla i bila puno bolja od nje nije nikome rekla niti „A“. Užas! Otkad sam ono pročitala i ja nju mrzim! Ne da je mrzim nego je ne mogu pogledat, gadi mi se! Mislim da ću ubrzo, što se tiče odnosa s njom, počet provodit politiku izolacionizma
- 14:09 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>