rujan, 2008 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          

Listopad 2008 (2)
Rujan 2008 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Hip-Hop opis

Sve o hip-hopu i repanju javite mi se na moju e-mail addresu hrckiller@hotmail.com.O reperskoj odjeći i o reperima.R.I.P 2pac

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis



subota, 27.09.2008.

Ekipica it Dubrave

Evo ekipe iz Dubrave.Mi radimo jako zabavne stvari i neke loše pa baš ih neću sad pisat pa da mi neko od rodbine to nevidi samo mi se javite na hrckiller@hotmail.com.A to su.....Forc(JA),DJ-Stipe,Šeško,Benc,Ceco,Sever,Mato,Šoša,Željka,Ivona,Brzi,Floki,Anja i još neki ali iz drugih generacija.DJ-Stipe je moj najbolji frend onda Šeško je dobar,a Benc je duga priča pa ču jednom riječi reć:KLOŠAR.Ceco hmmm,neki roker ili metalac ali dobro se kuži u igrice.Onda Sever on je najveći razbijač sve trga i ubija pazite ga se.Brijem da su Brzi i Floki najbolji frendovi i Ivona i Željka.A Šoša on je takav zajebant...čak jede i papir ali to nije vrijeđanje.I Anja je bila prije Bencijeva cura ali više nije.A Mato je mislim Severov bratić.I zapamtite s nama se ne zajebavajte.



| komentari (2) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.