rujan, 2008 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          

Listopad 2008 (2)
Rujan 2008 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Hip-Hop opis

Sve o hip-hopu i repanju javite mi se na moju e-mail addresu hrckiller@hotmail.com.O reperskoj odjeći i o reperima.R.I.P 2pac

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis



petak, 26.09.2008.

Hip-Hop

Ja mislim da je to zapravo ples ali jebeš to ja to smatram glazbom.Ako mislite biti reper ili hip-hoper,prvo vam treba nadimak koje je "flying weed".Treba biti dobar i da je kratak.Morate živit u opasnim kvartovima kao u Dubravi(tamo ja živim).Trebate biti dobri s lokalnim klošarima.Nosite uvjek kostolomac ili nož u školu i po kvartu tako da budete opaki.I ako se mene pita...UDARAJTE ONE KOJE SLUŠAJU CAJKE!!!I trebate imat ekipu tako da se možete preseravat.
Onda odjeća....KAO PRVO I NAJVAŽNIJI DIO REPERA vrećaste hlače ili kako ih ja zovem Baggy pants.Onda duge majice preko guzice i ako može hoody preko toga onda....lanci i lančići to možete nosit ako očete svejedno.Morate imati skejterske tenisice s debelim jezikom kao Vansice ja ipak više volim Vans Race takve ja nosim.Onda reperske kape netreba biti originalna ali glavno da ima na njoj natpis NY.A narkiće zovite "džanere".Slušajte pjesme s kvarta i upoznajte repere s kvarta.Ona repanje netrebate repat ali ipak repajte.Neću vam sad pista stihove da ih neki debili ne kopiraju pa mi se javite na hrckiller@hotmail.com.Trebaju biti opaki stihovi.Uvjek budite za Westside ili Westcoast ako ste za Eastside onda ste pičke.I ako vas neko pita ko je najbolji reper,odgovorite mu u facu 2Pac.
Evo to je sve.I...Budite realni.



| komentari (9) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.