Sport na malo drugačiji način...

utorak, 04.04.2006.

Problemi na FM 2006:

Ovo je ukratko pregled grešaka na koje se igrači FM 2006 žale (napomena:Greške nisu poredane po učestalosti, nego slučajnim redoslijedom.):

1.Uopće nemaju ili imaju krivi crack za FM na CD-u.

2.Pogreške u igri prouzročene raznim bugovima.

3.Prilikom pokretanja instaliranog FM-a komp javlja da ubacite pravilni DVD/CD.

4.Jedna nevažna ali ipak pogreška,je da u igri zna izbaciti: 'Array acces of bounds!'

5.Pogreške nastale nasnimavanjem novog patcha na stari, a da se stari prvo ne izbriše.

6.Prlikom pokretanja taljanske lige komp može javiti slijedeće: 'Wrong number of league fixtures for Ascoli'.

7.Iz igre vas može izbaciti i na ovaj način: 'Microsoft Visual C++ Runtime Library Error'!

8.Izbacivnje iz igre zbog greške sa slabom/malom memorijom.

9.Prilikom učitvanja save game-a može se pojaviti ova greška: 'The save game could not be loaded'.

10.Pogreška koja izbacuje iz igre je i: ' A serious error was encountered an application will close . An error file has been generated in : C:/Program Files/Sports Interactive/Football Manager 2006'.

Ovo su najčešće, ali gotovo sve greške koje vam mogu ometati noramlno igrati najbolje managerske igre na svijetu-FM-a. Ja ću sada pokušati odgovoriti na pitanja kaoko se rješavaju problemi s tim greškama, ali nisam baš neki komp genije, ali pokušat' ću.

Dakle,

1.Treba skinuti s interneta pravi crack, ili pokušati to rješiti na slijedeći način: desnim klikom miša kliknuti na instaliranu ikonicu FM-a 2006-Properties-Compatibily-podesiti za sustav Windows N.T. umjesto Win 95', onda bi trebalo raditi, a ukoliko imate krivi crack bolje je nabaviti drugi CD/DVD.

3.Najvjerojatnije se radi o slijedećem, ponovno treba podesiti sustav za Windows N.T., dakle:desnom tipkom miša kliknuti na instaliranu ikonicu FM-a 2006-Properties-Compatibily-podesiti za sustav Windows N.T. umjesto Win 95'. Trebalo bi raditi, tako je bar kod mene bilo.

4.Kažem nevažna, jer nakon objavljivanja te greške možete nastaviti dalje igrati, najčešće se javlja kada imate pod opcijom ostale nacije uključene neke Afričke ili azijske, pa želite kupiti nekog igrača, kad potpisujete s njim ugovor vam izbaci tu grešku. Zašto? Najvjerojatnije zbog veličine baze, to vam se neće dogoditi ako veličinu baze povećate na normal, još bolje large ili huge. Stvar je u tome da ti transferi nisu valjda programski zapisani.Recimo u Sporting iz Lisabona želite dovesti nekog igrača iz egipatskog kluba, tada se javila ta pogreška kod mene, i još više navrata.Povećajte, dakle samo veličinu baze.

5. Najbolje je prije nasnimavanja novog patcha izbrisati stari ili najbolje izbrisati FM na slijedeći način: Control Panel-Add/remove programs-FM delete-nakon brisanja-izbrisati direktorij u C ili već kojem disku gdje ste instalirali FM-zatim obrisati u My Documents dokumente od FM-a-i na kraju Start-Run-regedit-Software-Sports Interactive Ltd.-izbristi folder FM 2006.To bi bilo to, a možete i formatirati komp tako ću ja uraditi jer sam krivo izbrisao patch.Što se može, na greškama se uči!

6. Ovo se javlja zbog toga što je krivo učitan fixtures Lazio-Ascoli,ali sam pročitao da se unatoč toj pogreški može igrati taljanska liga(treba ju naravno ponovno učitati), meni se to dosad nije dogodilo unatoč igranju taljanske lige(nije valjda svaki put).

7.Na ovo pitanje, na moju veliku žalost neznam točan odgovor, na moju žalost jer upravo taj problem imam i ja. Najvjerojatnije ima veze sa skinom, i treba nasnimti najnoviji patch. Tako kažu na forumu Sports Interactivea i rekli su da je možda neki bug. Pitao sam na Stana blogu što je to MS V Runtime error, pa je rekao da da posudim od nekoga bug DVD i ponovno nasnimim tu datoteku( valjda je tamo ima, neznam još nisam probao možda upali) i da bi onda trbalo biti dobro, meni se takva greška pojavila kada sam surfao internetom zato valjda nema veze sa FM-om...(AKO NETKO ZNA SIGURNO RIJEŠENJE ZA OVAJ PROBLEM NEKA MI POMOGNE; PLEASE HELP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)
8.Vjerojatno Treba isključiti sve ostale programe koji rade kada igrate FM ili nadograditi RAM memoriju.

9.Na ovo pitanje neznam točan odgovor, ali najbolje je napraviti dva ili više ista save game za takve slučajeve. Meni se ta greška par putapojavila kada sam u nazivu save game koristio palatale(č,ć,đ..) ili bilo kakve znakove koji nisu 'internacionalni'.Onda treba otići u My Documents-folder Sports Interactive-games-promjeniti naziv, nakon toga bi trebalo raditi, tako je kod mene bio slučaj.

10.Na ovo pitanje neznam baš nikakav odgovor, samo da se nekima javlja prilikom, neznam sad sejvanja ili loadanja igre i neke samo izbaci iz igre.

To je ukratko bilo što se tiče grešaka, nadam se da sam nekomu pomogao. Bok!







- 21:33 - Komentari (0) - Isprintaj - #