svibanj, 2007  
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Svibanj 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

Jebeš opis!!!

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

users online

O MENIlud:

Ime:Kristina
Prezime:Nije bitno
Nadimci:Kiki, Kika, Kwiky,Nogometašica
Datum rođenja:27.6.1992.
Horoskopski znak:Rak
Volim:Nogomet,Rijeku, pse, svoje frendove, nogometnu loptu,
krevet, mobitel, Filipacerek, Saru, muziku, modu,
hot-dog, ledeni čaj, televiziju, izlaske, party, zabavu,
dobre ljude, crnu i crvenu boju, ljeto, more, plažu,
svog psa, internet, kompjuter, igrice...
Ne volim:Nedjelju, kišu, gubiti utakmice, zimu,
umišljene i dvolične osobe, jednu curu,
nasilje, kad mi je krevet tvr, tripice, sprite...
Naj nogometaš:Kaka, Zidane
Naj frendica:Sara
Naj frend:Svi

BY: NogOMetAŠIcA


EVO VAM DVA VIDEA, PA...UŽIVAJTE!!!smijeh







EVO I PAR SLIKICAthumbup...

































Animal Icons



Animals Gif Images



Fashion Icons



četvrtak, 10.05.2007.

HELLO...

wavehy! Evo i mog drugog postiča...Ja sam vam danas fuuuuuuuuuuuul happynut!!! Dobila sam 4 iz matiše! Weeeeeeeeeeeeee!!! A u nedjelju idem na Krk sa Sarom...idemo same...i neče me bit u školi cijeli tjedan! I sutra idem u dvoranu maldosti gledat neki izbor za naj razred...moj razred se prijavio!Kako je meni taj NAJ debilanyes...ja idem samo gledat! Danas nam se u razredu desio veeeeeeeeeeliki fajt...Dvije curelud neću napominjat koje! A za taj fajt nezna niti jedan profač...a niti jedan učenik iz drugih razreda...ajme pa ja druge godine idem u srednju...a ne bi jaaaaaaaano!burninmadheadbangmadblablapuknucu!!!
ajde idem vam ja sad...puffa!kiss

- 12:13 - Komentari (264) - Isprintaj - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.