<body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Crtice.

Too weird to live, too rare to die
~jedan komentar zadovoljit će moje potrebe

Malena djevojčica strašnija od tame.

damn_zombie@live.com

(Nisam čudna zato što u boxu pišem o sebi u trećem licu. Možda samo malo neuravnotežena xD)
-filozof
-spisateljica/pjesnik u duši
-ovisnica o sladoledu
-i knjigama
-i glazbi (Brokencyde, HIM, S.O.A.D., Blink 182, Bullet for my Valentine, MCR, Bring Me To Horizon, Dot Dot Curve, 3Oh!3, etc.)
-vegeterijanka
-voli trčati po kiši
-obožava grliti ljude, ali rijetko to radi
-ne gleda sapunice
-ne voli lagati, ali joj se jako cesto omakne xD
-klaustrofobična je(zapravo, sve je ok dok vidi izlaz i zna da je tu negdje dovod zraka. no ako počne paničariti...)
-obozava fotografiju i deviantArt
-lose srece u ljubavi i prijateljstvu

smatra da ste dovoljno pametni pa da znate da za sve ostalo mozete pogledati u postovima.





CREDITS

design: murderscene
base code: x

Zaraza zvana rukomet

Rukomet mi nikada nije bio drag sport. A sad mi jaaaakoooo ide na živce. Zapravo, naši političari, ne rukomet.


Zemlja je u krizi. Ljudi nemaju krov nad glavom. Gladni su.
A oni grade nove dvorane.
Rukomet im je važniji od siromašnog čovjeka. Nije ih briga za nečiju smrt, kraj života svjesnog bića koje je disalo, smijalo se i plakalo. Sve je ok dok su rukometaši dobro.

Hrvatska će dobiti medalju, koga briga što je kriza.

Mažu oči jedni drugima.

Ne smeta mi da se drugi vesele, čak i oko sitnice zvane rukomet. Brine me što će biti kasnije, kada shvate u kakvom stanju je država.
To je ista stvar kao nogomet.


Ja ne volim rukomet, ali ne želim uvrijediti neke obožavatelje. Nije ovo bio anti-rukometni post.
Samo moj pogled na sve to.

Veselite se zbog pobjede, ali ne plačite kada odjednom shvatite da propadamo.


* * *

Još jednom , ispričavam se ako se netko osjeća uvrijeđenim. Nije mi to bila namjera, stvarno.

Stvarnost me ubija u pojam.headbang

Volim vas.

Vaša Visionary.



| 12:27 | Komentari (8) | On/Off | Print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.