<body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Crtice.

Too weird to live, too rare to die
~jedan komentar zadovoljit će moje potrebe

Malena djevojčica strašnija od tame.

damn_zombie@live.com

(Nisam čudna zato što u boxu pišem o sebi u trećem licu. Možda samo malo neuravnotežena xD)
-filozof
-spisateljica/pjesnik u duši
-ovisnica o sladoledu
-i knjigama
-i glazbi (Brokencyde, HIM, S.O.A.D., Blink 182, Bullet for my Valentine, MCR, Bring Me To Horizon, Dot Dot Curve, 3Oh!3, etc.)
-vegeterijanka
-voli trčati po kiši
-obožava grliti ljude, ali rijetko to radi
-ne gleda sapunice
-ne voli lagati, ali joj se jako cesto omakne xD
-klaustrofobična je(zapravo, sve je ok dok vidi izlaz i zna da je tu negdje dovod zraka. no ako počne paničariti...)
-obozava fotografiju i deviantArt
-lose srece u ljubavi i prijateljstvu

smatra da ste dovoljno pametni pa da znate da za sve ostalo mozete pogledati u postovima.





CREDITS

design: murderscene
base code: x

I'm must be dreaming

Postoje dvije vrste strahova. Racionalni i iracionalni.
Klaustrofobija - mislim da je iracionalan.
Strah kada hodaš mračnom ulicom - zar je to racionalan strah? Zapravo, nikada to nisam doživjela. Ja se ne bojim mraka. Ja volim mrak.

Moj iracionalni strah. Bojim se crtića Princ Valiant. I filma.
To sam gledala jednom kad sam bila manja i imala sam noćnu moru. Jeza me prođe kada pročitam nešto o tome.
*još gore nego kad se josephine boji agenta za nekretnine. a možda i nije*


Oni ne vide da se stablo miče, a nema vjetra. Oni ne čuju da vjetar vrišti, a nema ga. Zar sam jedina?


Ne znam što želim. Ništa mi nije dostupno, pa za ničim i ne žudim.

Vidite, ja sam oduvijek bila ona po strani. Ona koju su svi poznavali, ali nisu joj se baš približavali. I ona koja je uvijek htjela da ju pozdrave.
Sada je drugačije.
Ja ne želim da mi se obraćaju. Ne želim da me gledaju. Nimalo me ne zanima njihovo društvo.
Image Hosted by ImageShack.us

Je li normalno da oni uzmu moj dnevnik i pokidaju ga. Normalno je? Dobro, onda nema veze.


Sada sam Visionary. Mislim da to ostaje.

Ne znam što sam htjela reći ovim postom.

Volim vas.



| 15:26 | Komentari (11) | On/Off | Print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.