<body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Crtice.

Too weird to live, too rare to die
~jedan komentar zadovoljit će moje potrebe

Malena djevojčica strašnija od tame.

damn_zombie@live.com

(Nisam čudna zato što u boxu pišem o sebi u trećem licu. Možda samo malo neuravnotežena xD)
-filozof
-spisateljica/pjesnik u duši
-ovisnica o sladoledu
-i knjigama
-i glazbi (Brokencyde, HIM, S.O.A.D., Blink 182, Bullet for my Valentine, MCR, Bring Me To Horizon, Dot Dot Curve, 3Oh!3, etc.)
-vegeterijanka
-voli trčati po kiši
-obožava grliti ljude, ali rijetko to radi
-ne gleda sapunice
-ne voli lagati, ali joj se jako cesto omakne xD
-klaustrofobična je(zapravo, sve je ok dok vidi izlaz i zna da je tu negdje dovod zraka. no ako počne paničariti...)
-obozava fotografiju i deviantArt
-lose srece u ljubavi i prijateljstvu

smatra da ste dovoljno pametni pa da znate da za sve ostalo mozete pogledati u postovima.





CREDITS

design: murderscene
base code: x

Tu sam.

Nisam brojala dane. Ne sjećam se. Dugo je prošlo.
Pisala sam Kellsie. Pala je u zaborav. Udaljila sam se od nje. Bila mi je prijateljica, a sada je više ne poznajem.
Ostala sam u kontaktu samo s jednom osobom. (Cvjetiću, pusa.)
S tobom nisam bila u konaktu, ali bila si mi u srcu. (May, grlim te.)
Svi mi nedostajete...
Tek kada sam se 'isključila' iz ove blogosfere shvatila sam koliko mi značite. Jer ste mi jedine prijateljice. Bile i ostale.
Tek tada sam shvatila da sam sama. Da se nemam kome povjeriti. Da nemam prijatelja.
Dobro, nikad nisam imala najbolju prijateljicu. Ovdje sam mogla.
Ne znam shvaćate li koliko ste mi pomogle da postanem 'netko'. Ovdje sam mogla biti sve sto hoću. I sada sam odabrala da ću biti JA.
Moje drugo JA (priča) dolazi uskoro. Javim vam.
A prava ja sam ovdje... Točno ovdje. S vama. I sada ostajem.
Grlim vas.
(Evo suza. Dvije. Baš sam blesava. Kriva je pjesma When you're gone.)

Vaša Imagination...
Image and video hosting by TinyPic



| 19:03 | Komentari (7) | On/Off | Print | # |

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.