Image Hosted by ImageShack.us


SKID ROW-I remember you
Woke up to the sound of pouring rain
The wind would whisper and i'd think of you
And all the tears you cried, that called my name
And when you needed me i came through

I paint a picture of the days gone by
When love went blind and you would make me see
I'd stare a lifetime into your eyes
So that i knew you were there for me
Time after time you were there for me

Remember yesterday - walking hand in hand
Love letters in the sand - i remember you
Through the sleepless nights and every endless day
I'd wanna hear you say - i remember you

We spend the summer with the top rolled down
Wished ever after would be like this
You said i love you babe, without a sound
I said i'd give my life for just one kiss
I'd live for your smile and die for your kiss

Remember yesterday - walking hand in hand
Love letters in the sand - i remember you
Through the sleepless nights and every endless day
I'd wanna hear you say - i remember you

We've had our share of hard times
But that's the price we paid
And through it all we kept the promise that we made
I swear you'll never be lonely

Woke up to the sound of pouring rain
Washed away a dream of you
But nothing else could ever take you away
'cause you'll always be my dream come true
Oh my darling, i love you

Remember yesterday - walking hand in hand
Love letters in the sand - i remember you
Through the sleepless nights and every endless day
I'd wanna hear you say - i remember you

Remember yesterday - walking hand in hand
Love letters in the sand - i remember you
Through the sleepless nights and every endless day
I'd wanna hear you say - i remember you
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us



Evanescence Lyrics
Angel Of Mine Lyrics

SKID ROW-FOREVER
Remember when we were young
Just two kids on the run
With our fists full of dreams

Took it awhile, playin' it cool
Stayed up late cuttin' school
While lightin' cigarettes, like James Dean

In the backseat of my Chevrolet
Where the radio would play and play
And all the world would fade away!

CHORUS
Together we stand
Well, its just you and me
So baby, hold on and you'll see
Forever we stand
And we'll make it through
'Cause I know that I can't live without you

No...

They said we're growin' up too fast
What we had would never last
So we left without goodbyes

And then some times, well, they got tough
Roads ahead looked kinda rough
And all we had was you and I

We prayed to God on those cold, dark nights
And then we knew that it would be alright
We'd go through hell just to hold each other tight

Together we stand
Well, its just you and me
So baby, hold on and you'll see
Forever we stand
And we'll make it through
'Cause I know that I can't live without you

BRIDGE
As long as the world keeps turning,
As long as there's another day
Together, forever we'll stay

Yeah!

In the backseat of my Chevrolet
Where the radio would play and play
And all the world would fade away

Yeah!

Together we stand
Well, its just you and me
So baby, hold on and you'll see
Forever we stand
And we'll make it through
'Cause I know that I can't live without you

Forever
Forever
Forever we stand
Forever
Forever
Forever we stand!






Gn'r-Patience
Shed a tear 'cause i missin' you
I'm still alright to smile
Girl i think about you ev'ry day now
Was a time when i wasn't sure
But you set my mind at ease
There is no doubt
You're in my heart now
Said woman take it slow
It'll work itself out fine
All we need is just a little patience
Said sugar make it slow and
We come together fine
All we need is just a little patience
Patience


I sit here on the stairs
'cause i'd rather be alone
If i can't have you right now i'll wait, dear
Sometimes i get so tense
But i can't speed up the time
But you know, love there's
One more thing to consider
Said woman take it slow
And thing will be just fine
You and i'll just use a little patience
Said sugar take the time
'cause the lights are shining bright
You and i've got what it takes to make it
We won't fake it
Aah, never break it
'cause i can't take it


...little patience, mm yeah, mm yeah,
Need a little patience, yeah,
Just a little patience, yeah,
Some more pati..
I'll been walkin' the streets to night
Just trying to get it right
It's hard to see when so many around
You know i don't like being stuck in a crowd
And the streets don't change, but baby the names
I ain't got time for this game
'cause i need you,
Yeah but i need you,
Oh i need you,
Woh i need you,
Oo this time

Evanescence Lyrics
You Lyrics

< prosinac, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (1)
Travanj 2008 (2)
Ožujak 2008 (2)
Veljača 2008 (3)
Siječanj 2008 (3)
Prosinac 2007 (5)
Studeni 2007 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


oN/oFF

diZzZ ßy:¤ DoRa ¤

Opis bloga

me,myself and I...šaliiim se.ma sve.komentirišaj :D
pa evo.. ovo bi bila ja:smijeh
Image Hosted by ImageShack.us

Nečem puno filozofirat al evo..malo da me upoznate ...
Kviiz XD-o meni smijeh
Image Hosted by ImageShack.us

Zovem se Mia...
Zovu me: Muffin. Malo Mijče D pigGy. Pigče.mali mjau (mjaučem XD),mala,bucka=D
Image Hosted by ImageShack.us

Rođena sam 9.7.'91.-znači 16 god. XD..idem u 8.gimnaziju (tituš brezovački)
VOLIM cerek: sunce,ljeto,more,frendove (njih najviše) i svog pesekakiss..hm muuuziku naravno =) čak i plesat i pjevatsmijehMSN-konekting pipl...weee..jedino vezano za zimu kaj volim-SKIJANJEEE.hihihi.,sport,ić na koncerte,partyjat,jeger-fantu i bailey's (u određenoj mjeri),starke,marte =D
NE VOLIMburninmad: kišu,svađu,neiskrenost,fors,
bahatost,izdaju,školu,učenje,zimu,
nekog čekat XD,laž,pišat na javnim WC-ima XD
živčane babe,kad me optuže bezze za nekaj
kaj nisam napravila,
kad neko izbjegava probleme...
..e pa ima toga..hm...
Kaj Sušam??..evo redom: -Iron Maiden
-Nirvana
-Skid row(sebastian bach *svršsvrš*)
Image Hosted by ImageShack.us

-S.O.A.D.
-Evanescence
-Iced earth
-Hladno Pivo
-Balaševića <3
malo manje : Metallica,Lacuna coil,Gn'r...hmm..tako to otprilikepjeva
smijehzubo
Image Hosted by ImageShack.us

Linkovi

Counter je prebačen s prošlog bloga (da nebi bilo da kenjkam il nekai XD)
Free Site Counters
Free Site Counters

Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr
LINKOVI:
mawee <33
jogicaa <3
Ana <3
Una :**
okun (sinko):**
Tena (Zeppelinka) :**
Moj Krešo (mirna) <3
Mala
Dora Srdar <3
maree<3
Mislav :**
Hana :**
Irčee :**
Mikrovalkica :**
Dorica (ajmo reć moe kumče :**)
Donkec
CVJETNO MYMINICITY KLIKNITE PLS

Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us



About A Girl Lyrics

Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

utorak, 25.12.2007.

~ Božić bijel i začaran~

Image Hosted by ImageShack.us

Gledam van. sve je bijelo. Ljudi,napokon,bijeli božić =) =)..
SRETAN BOŽIĆ SVIMA !!!
iako sam dobila hrpu lijepih darova,meni nije cilj u tome. čak više volim ja darivati ljude i viditi njihova sretna lica.mami i tati sam svakome napisala pjesmu o njima što su mi i koliko mi znače...i mama se rasplakala...nisam znala da će ju toliko dirnuti moja pjesma..a kad sam talentirana na nju =D
trenutna želja mie ko u dobra stara vremena ić na nasip se grudat,sanjkat (ili više tanjurat na onim kul plastičnim tanjurima..XD weee)
Image Hosted by ImageShack.us

išla sam se ekipom iz kvarta na "ponoćku",samo smo se pomolili i ošli u neki birc jer je crkva bila prenatrpana.ovo nam je več drugi zajedno dočekani božić. waaa. baš sam vesela ^ ^mika si je u tu čast strusil jedno 6 medovači makar je prigovaro da više imaju okus po rakiji neg po medu. hahaha. umm
iako sam malo razočarana kaj neki ljudi se ne znaju javit il odgovorit na poruku, ne želim biti ljuta jer je božić vrijeme opraštanja.i fino sam se najela jučer i danas.prejela zapravo. vrijeme da se skrmim. i jedva čekam ***skijanjeee***

napokon mogu reć da smo se dogovorili za novu i znamo di idemo i bit će nas puuno i nadam se dobro.nadam se da ću i ja bit okej. i da neću loše počet novu.idemo u veeliki seksi stan kod ivanice. i nemrete se skrpat ak niste na popisu XP.
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Lom.kaj da vam velim. još moram podavat poklone svim frendicama. waah. nadam se da će vam se svima sve svidjet jer su poklončeki znak pažnje i od srca =D. još jednom svima sve najbolje i sretan božić.i nek vas čuva anđelek ^^ cmoxa :***
Image Hosted by ImageShack.us



| Tu SaM kLiKnEsH... (14) | ...i OsTaViSh KoMaCh... | # |

četvrtak, 20.12.2007.

¤ $utra je kraaaj¤

isuse isuse isuse XD još samo sutra.i ak ću morat odg. matku upucaću se. lijepo. ove dane samo pizdim. za popizdit XD. hahaha. uskoro je nova godina i ja mogu ić na 3 mjesta i ja baš želim ić tam di niko ne zna dićemo. mislim važno je da mo SVI skupa al,brate mili, di ćemo.? nekad imam osjećaj da se samo ja trudim.i grgče ajde XD- =) čak sam išla i po plavi oglasnik XDja ne znam jesam čorava al ja nikaj ne vidim.okolo cijeli dan ispitujem ljude tak da MOLIM VAS AK ZNATE DI MOŽEMO IZNAJMIT PROSTOR JAVITE PLIZZZZhvala -.-
Image Hosted by ImageShack.us

letvin podrum nam uvijek ostaje ali morat ćemo smanjit broj ljudi s 25 na 10.e nemože. il svi il niko makar kurili logorsku vatricu.eek
pwahaha.tak če na kraju i bit -.- osiiim ak ne steramo amyne starce iz kuće ^^ waaaaaa to bi bilo ševodelik.yes

× danas kad sam došla doma moja draga majčica mie srala zakaj sam opet dobila sukija iz matke. za kaj ti plaćamo instrukcije.jeli mama. dobro fala nemorate. ja sam očito kreten jer ću imat 2 iz matematike.
×oprostite što dišem neću nikad više×
potrudiču se za jebenu TROJKU
Image Hosted by ImageShack.us


ma znate kaj. koga briga. meni će se moja ćivotna želja ispunit jer....<
IMAM KARTU ZA MAIDENE U SPLITU ^^

marina klanjam ti se....fala fala fala...<3<3<3
još uviek mislim da je to san jer se meni u životu nikad nikaj lijepog takvog nije desilo XD.
~fly on your way like an eagle..fly as high as the sun...
Image Hosted by ImageShack.us


kaj da vam kažem. aha. danas je bila priredba u školi.pjevala sam u zboru. i bili smo preslatki i prekul s božićnim čika-mraz kapicama XD.haha
i predstava je bila presmiešna.XD
fala fifici i jogici kaj su čak iz 6. došle da me pogledaju ^ ^.
voljam vaaas :**
btw. ovo je jubilarni 10 post na ovom blogu XD.
ae da ne duljim jebemu. idem. pusa papa :**
Image Hosted by ImageShack.us



| Tu SaM kLiKnEsH... (7) | ...i OsTaViSh KoMaCh... | # |

subota, 15.12.2007.

*HP* i sekina promocija.

Jučer je bio seksi dan. kak sam već spomenula,seka mie diplomirala...jučer je bila promocija.znate ono s onim kapicama. e preslatko. i ona je bila preslatka
Image Hosted by ImageShack.us

ugl. najžešće mi je bilo kad su bacali ove kapice. XD. ^ ^ i naravno mojoj seki je odletila tam tri reda iza Xd.ja se slomila.whahaha.
Image Hosted by ImageShack.us


nakon tog smo se fino nažderali i fiiiju xd odo ja na Hladno Pivo *wooow*
bilo je preprepre jebeno. kekin je carusina.XD
vidla sam ljudoFe koje nisam dugo :D npr. doru,tenu.berni..=Di dva frenda s mora. jedan me branio od poga na HP-u novom vinodolskom,pa se lijepo našo i jučer kad je trebala pomoć. ižđipala se s annom...i grga me dignuo na ramena.ubeeer XDkoji pogled haha
bilo barenja ko u priči. hana zbarila jedno 6 cura i neznam kolko dečki. strašno
XD svi če pokupit neke boleštine.nadam se da nie barila i onog kog sam ja XD.hahaha
Image Hosted by ImageShack.us

bilo mie drago kaj su mare,betty i becky bile.waaah. ma hrpetina ljudi =D

ovaj tjedan mie u školi bil ubitačan tak da ljudi sryte ak sam ikog zapostavila
jer nisam imala vremena ni za sebe kamoli za druge...aliii.još saamo 5 dana ušljiviih.aaah.waaah! jedva čekam novu XD hahah

oprosti.
ovo je bilo potrebno.
sad sam se maloprie vratila s 2 tuluma. jedan kod marije. jebački. zlostavljali nas ban i jan XD. hahaha. *mama.mama! mene silujuu XD*
drugi kod mike. ee miki nisam si vidla pun k ekipicu iz osnovnjaka i konačno smo se liepo skupili.makar ih je pol bilo mrtvo pijano kad sam ja došla. XD. isuse kaj smo mi radili. ema,fifi i ja. to nie za ljude...ni za javnost.
pazi cigi ak ikaj bude na netu il jutubu ubičute golim rukama XD.
upravo dobih poruku od yoye da se lijepo masiraju na foteljama kaj vibrišu. gamad jedna. XD ali mi cure smo imali bolju zanimaciju XD..
haha

*uuu neki mali kurčić za masažu*uuu ne želite znat XD*
da,fifi je nasred ceste vikala da je vidla morskog ježa a toe samo bio češer.haha.lijepo.xd
neznam kai da pišem više idem krmit ko čovjek.odmah sada odmah .loom
dadada. razveselil me snježuljak. očem bijeli božić !!
eo za kraj još jednom sekica i ja. *proud on my sister*hihi
Image Hosted by ImageShack.us

ovajput se brukam za seku jer je ona dobro ispala a ja ko ukiseljeni kurčić.HAH!



| Tu SaM kLiKnEsH... (14) | ...i OsTaViSh KoMaCh... | # |

petak, 07.12.2007.

Vrijeme je XD.jeli? O.o

Wah. Mijče is back. opet neam inspiracije. mislim imam.prvo sretan sveti nikola Xd. to se ne čestita al dobro XD...ovaj tiedan sam imala tolku frku u školi i nisam imala vremena napisat post. zatokaj sam učila do ponoći štoe čudno za mene jer ja se trudim do 8 sve naučit.XD....od stresa mie jučer izbila temp. opet -.- pa mie majčica rekla da nisam normalna da odem spavat i nek pustim učenje i sve kvragu. kolko prođem,prođem =D i tako. ovaj tjedan je pod satom bilo provala i provala. stvarno smo razred bisera. tone lomova XD. ja sam to odlučila podijelit s vama možda vama nebu smiješno al u tom trenutku. isuse, ja pišam.od smijeha,naravnosmijeh
pa da krenemo.
Image Hosted by ImageShack.us
TAG this image
u ponedjeljak,na satu geografije:
PROFA:josipa,kako se izražava nacionalni dohodak?
JOSIPA:pa u promilima XDXD (odgovor je u dolarima $)
izgleda da je josipa pijandura. XD
PROFA:kolko kina ima otprilike stanovnika?
JOSIPA:pa nekoliko milijuna... XD
RAZRED: konju,pa samo Hrvatska ima 4 mil. XD (inače,kina ima milijardu i nekaj st.XD)
PROFA:a gdje su nastale 1. civilizacije u Kini?
(sad huzjanica šapće josipi)
HUZJANICA:kod rijeke JANGHO!! XD
ja sam se slomila. htiela je reč hoang ho xD
onda na engleskom mika odgovara lektiru...
PROFA:gdje je S. holmes našao podatke o Stapletonima?
MIKA:ma na nekakvim kazetama :/
PROFA:jooj filipe,tebi je to sve u magli,nisi pročitao...
MIKA:PA NIJE PODATKE NAŠAO U MAGLI!
isuse.lom.
opet imamo josipu.ovajput pod povijesti XD
PROFA:kada je vladao kralj tomislav?
JOSIPA:19**
razred u lom. ma da tomislav je inače iz 20.st.XD
PROFA:Što je papa njemu dao?200 čega?
JOSIPA:pa 200 vojnika XD
PROFA:MA 200 DUKATA! XD
onda na matematici...
PROFA:ko će riješiti ovaj zadatak?
MIKA:ja ću!
/krene on do ploče i ćiba ga drmne laktom u međunjožje i lik se pred profom primi za muda XD i prvo padne na klupu,pa na pod i povuče stolicu za sobom i onak se počne derat. JAOOOO. a profa gleda O.o XDXD
i pita: u smjeru koje osi će se prebaciti graf?
JA :glasno,sigurno)u smjeru X osi!!
PROFA:ma u smjeru osi Y !! da slušaš znala bi O.o
i sad bila ja na ploči i vračam se i slučajno srušim profi torbu na nogu..
JA:uuups!oprostite!
i dođem na mjesto i počnem se smijat ko konj.
MARKO:kaj se smiješ ti?
JA: hahahahaha
MARKO:si ti nadrogirana?
JA:hahahahaha (umirem od smieha) XD
Image Hosted by ImageShack.us

na psihologiji:

PROFA:koji su ženski spolni hormoni?
KOMAZECKA:TESTISI!!
ouu jea. curke pažljivo se pogledajte XD
neznam zakaj. al metnuču svoju sliku XD. hahaha
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

e neznam XD. zicer je bilo još nekaj i ak se sjetim napravim editaČ.
pusek.pozzam sve koji me čitaju a poseban pozdrav donkecu koi mene pozza na kraju svakog posta...BOK DONKEEEC XD!




| Tu SaM kLiKnEsH... (26) | ...i OsTaViSh KoMaCh... | # |

nedjelja, 02.12.2007.

kul.al ono totalno XD.

wah da. prizdravila sam =).al još uviek pušem nos svakih 10 min. i kašljem.jbg.XD. totalno sam se ščilala ovih dana jer nisam ni knjigu takla XD.e jbg. sad ćemo vidit...glavno da sam ja u petak bila vani. u petak je mom pesu tiki bio 6. rođendancerekvoljam te,pesica<3...
Image Hosted by ImageShack.us

ispala sam ko neki očajni svemirac jebote.al jbg toe jedina zasad kai imam kad je roknul hard disc.brukam se za Tiku. XD

ugl. ja sam prie neg kai sam došla van bila kod tete na ročkasu.onak bil je okrugli pae bila fešta.ak niš drugo bar sam se najela i zgibala u hrc.(niš ne pitajte.ja više ne znam kam da izlazim jer mi hrc ide na sve moguće organe)i tam je naravno bilo ljudi kai me nisu vidli od kad sam bila jbt u pelenama. kai sam se naslušala svega. MIAAA pa to si tiii'' isuse kak si lijepa,krasna,zgodna velika cura.ja te se sjećam ko klinkice s flašicom blabla..-.-" ma naprosto divno.
Image and video hosting by TinyPic
Onda jučer sam bila 2 sata vani sa svojima,onda s best frendicom matejom išla kod moje seke na party.diplomirala je pa tom u čast eto. SEKA čestitam!!thumbupi tamo pitanja ti si "mala" meglićka XD joj pa niste si previše slične. blabla XD.ugl. seka i ja smo poznate po dugim jezicima XD. a sekica mie bila preslatka i preliepa.onda smo mateja i ja odlučile svratit do dodeka i drope i malo se smrzavali tam ko kreteni pa samo se nas 2 vratile...strusile 3 bailey's-a mmmm prefino XDparty
btw.dobih visoke martice one sa zmijom. waah seksaj
Image and video hosting by TinyPic
I found myself today.Found myself and ran away..
I will be strong even if it all goes wrong.
no I won't give up.No,I won't break down. pusa



| Tu SaM kLiKnEsH... (16) | ...i OsTaViSh KoMaCh... | # |

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.